۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۹۹۵۸۲

گردهمایی مدیران حوزه های علمیه شمال غرب کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران حوزه های علمیه استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان در تبریز آغاز شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی دو روزه دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان امروز در هتل طلائیه تبریز آغاز شد.

همایش دانش افزایی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز با حضور آیت الله شبستری و 35 مدیر مدارس علمیه این چهار استان همراه بود.

حجت الاسلام عبداللهی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در سخنانی با تشریح اصول مدیریتی در مدارس علمیه اظهار داشت: مدیران مدارس علمیه بایستی ضمن آشنایی با اصول مدیریتی از دیدگاه مبانی ارزشمند دینی، نسبت به عرصه های روانشناسی و جامعه شناختی مدیریت تسلط داشته باشند.

وی ادامه داد: منویات رهبر فرزانه انقلاب در سفر اخیر به قم و در جمع طلاب و فضلای این شهر حجت را بر تمام حوزویان تمام کرد، تحول در حوزه بایستی به صورت جدی البته به صورت اصولی و مطابق با دیدگاه های رهبری نظام پیگیری شود.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر بصیرت بخشی به طلاب از سوی متولیان حوزه تصریح کرد: آگاهی طلاب نسبت به مباحث روز در کنار تحصیل و تهذیب خواسته اکید رهبری از جامعه حوزوی است.

گفتنی است، این گردهمایی با هدف ارایه آخرین دستورالعمل های مدیریتی در حوزه های علمیه فردا با حضور مدیران و اساتید حوزوی پیگیری خواهد شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات