۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۹۲
آیت الله شبستری:

دستگاه‌های دولتی پاسخگویی را لازمه کار خود بدانند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با تأکید بر تعامل دولت و مردم گفت: غلوگویی از برخی خدمات دولت نه تنها تقویت نظام نخواهد بود، بلکه ضربه‌ای جبران‌ناپذیر و سوژه‌ای برای تبلیغ سوء دشمنان نظام است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت ‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی ‌های برتر استان اظهار داشت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بر اطلاع‌رسانی شفاف و شایسته از فعالیت‌های دولت تاکید دارند، نهادهای دولتی همواره باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش عملکرد از اقدامات دولت و برقراری ارتباط دو سویه نوعی تکریم مردم است، خاطر نشان کرد: ملت ایران برای برقراری عدالت و شایسته سالاری انقلاب کرده اند، بایستی افرادی متعهد و متخصص در نظام اسلامی عهده دار مسؤولیت ها شوند.

امام جمعه تبریز خواستار به کارگیری روش های جدید مدیریتی و افزایش ارتباط صادقانه روابط عمومی های دولت با مردم شد، تصریح کرد: غلوگویی از برخی خدمات دولت نه تنها تقویت نظام نخواهد بود، بلکه ضربه ای جبران ناپذیر و سوژه ای برای تبلیغ سوء دشمنان نظام است.

آیت الله شبستری با تاکید دوباره بر تعامل صمیمی و صادقه دولتمردان با مردم گفت: مدیران جامعه اسلامی باید به صفات مدیریتی مبتنی بر تعالیم ارزشمند اسلام زینت یابند و همواره جلب رضایت و اعتماد مردم را سرلوحه امور قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقش حساس روابط عمومی در یک نهاد دولتی بر هیچ مدیری پوشیده نیست، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در کنار عملکرد دستگاه‌ ها بایستی نواقص را نیز بیان کرده و رفتاری صادقانه با مردم داشته باشند.

بر اساس این گزارش، بیش از دو هزار و 800 اثر از 67 روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در پایان از روابط عمومی های برتر این جشنواره تجلیل بعمل آمد./935/پ202/س
ارسال نظرات