۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۸۶۴
قائم مقام دادگستری قم:

رواج بدحجابی متاثر از بی توجهی به قانون حجاب و عفاف است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دادگستری استان قم با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی جامعه و مسؤولان به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور را متاثر از مهجور و مغفول ماندن طرح عفاف و حجاب ذکر کرد.
امر به معروف و نهي از منکر


به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، حجت الاسلام روح الله قدرتی، قائم مقام دادگستری استان قم در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، خواستار برگزاری منظم و مستمر این نشست ها شد.

وی با بیان اینکه برای وضعیت حجاب در اطراف حرم باید فکری کرد، ابراز داشت: باید نسبت به مساله حجاب در محدوده اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت بیش از دیگر نقاط حساس بود.

حجت الاسلام قدرتی باتاکید بر ضرورت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: ما باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنیم، متاسفانه بعضا مشاهده می شود که حمایت های لازم از آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت نمی گیرد.

قائم مقام دادگستری استان قم تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف باید از ظرفیت و توانمندی بسیج در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش استفاده کند.

وی با سودمند توصیف کردن جلسات ستاد احیای استان، گفت: برگزاری این گونه نشست ها سبب هم اندیشی و چاره جویی برای حل مشکلات می شود، اما باید باید برای اجرایی شدن دستور جلسات نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

حجت الاسلام قدرتی با ابرازنگرانی از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور، از روی زمین ماندن قانون عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد و ابرازتاسف کرد و گفت: در این قانون وظایف همه دستگاه ها و نهادها مشخص شده است، اما متاسفانه این قانون مورد بی توجهی قرار گرفته و این مساله منجر به رواج بدحجابی شده است.

قائم مقام دادگستری استان قم با تاکید بر ضرورت همت آحاد ملت و مسؤولان برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ابرازداشت: باید برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم انجام شود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات