۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۶۸۰
همزمان با آغاز ماه رمضان؛

درس تفسیر قرآن آیت‌الله سبحانی در مدرسه حجتیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ درس تفسیر قرآن کریم حضرت آیت‌الله سبحانی همزمان با آغاز ماه رمضان در مسجد مدرسه حجتیه برگزار می‌شود.
درس تفسير آيت الله سبحاني


حجت‌الاسلام رضا خراسانی نژاد، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده‌سازی فضای مسجد مدرسه مبارکه حجتیه برای مراسم ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه مبارک رمضان، نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درس تفسیر قرآن کریم این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه تفسیر سوره حشر، هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد مدرسه حجتیه و در جمع طلاب غیرایرانی برگزار خواهد شد.

مراسم غبارروبی مسجد مدرسه حجتبه با حضور طلاب غیر ایرانی

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه این مرکز حوزوی در ماه مبارک رمضان از برگزاری مراسم غبارروبی مسجد مدرسه مبارکه حجتیه با حضور طلاب غیرایرانی خبر داد.

وی با بیان این‌که مراسم غبارروبی مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رونق گرفته است و مؤمنان در ماه ضیافت الهی، خانه خدا را نظافت و با گلاب ناب عطرافشانی و شست‌وشو می‌کنند، گفت: مراسم غبارروبی مسجد مدرسه حجتیه، شنبه 8 مردادماه از ساعت 12 ظهر برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین مهندسی

حجت‌الاسلام خراسانی‌نژاد همچنین از برگزاری مراسم یادبود حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی مهندسی در مجتمع آموزش عالی فقه خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین مهندسی، عضو هیأت علمی مجتمع و از اساتید بود که به حق بزرگی بر طلاب غیر ایرانی دارند.

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین مهندسی، شنبه 8 مردادماه پس از نماز ظهر و عصر در مسجد مدرسه مبارکه حجتیه برگزار و از مقام شامخ این استاد حوزه تکریم خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طلاب غیرایرانی این مجتمع به همراه خانواده‌های خود در برخی از شب‌های ماه مبارک رمضان، مهمان سفره پربرکت افطاری هستند.

وی برگزاری کلاس‌های قرائت، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را بخش دیگری از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مجتمع فقه عنوان و اظهار کرد: این کلاس‌ها به صورت دوره‌های تابستانی و صبح‌ها برای طلاب غیرایرانی که به تبلیغ اعزام نشده‌اند، برگزار می‌شود. /920/پ202/ص

ارسال نظرات