۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶
مدیر حوزه‌های علمیه:

حوزه علمیه باید در برابر هجمه شبهه افکنی دشمنان مقابله کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مقتدایی با بیان این که القای شبهه بین مردم از سیاست های براندازی و جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: حوزه علمیه با حفظ سنگر باید در برابر هجمه و شبهه افکنی دشمنان مقابله کند.
 آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، یک شنبه 23 مرداد ماه در مراسم رونمایی از نرم افزار پاسخ با تقدیر از محققان و استادان مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات گفت: پاسخ های دقیق و علمی این نرم افزار تنها جواب یک سوال نیست بلکه از یک پاسخ سوال های بیستری را جواب می دهد.

وی با بیان این که در این نرم افزار بیش از هشت هزار سوال جواب داده شده است، خاطرنشان کرد: پاسخ سوالات با دقت مطالعه، بازنگری، بررسی و تحقیق شده است تا یک جواب علمی و مسند و متقن به مخاطبان ارایه شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ادامه با اشاره به این که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب جوابگویی به سوالات و شبهات دینی بر عهده حوزه علمیه است، تصریح کرد: نرم افزار پاسخ یک اثر فاخری است.

وی با بیان این که القای شبهه بین مردم از سیاست های براندازی جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: حوزه علمیه با حفظ سنگر باید در برابر هجمه و شبه افکنی دشمنان مقابله کند.

آیت الله مقتدایی بیان داشت: طبق پیشنهاد مقام معظم رهبری حوزه علمیه نه تنها پاسخ گوی شبهات جاری باید باشد بلکه با بررسی و پیش بینی لازم قبل از طرح شبهه از سوی دشمنان پاسخ سوالات در دست جریان را ارایه دهد.

وی با اشاره به این که ملت مومن و مسلمان خصوصا جوانان و دانشجویان در معرض هجمه دشمنان قرار می گیرند، توصیه کرد: جوانان از این فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را داشته باشند و پاسخ های سوالات را در جلسات دوستانه مطرح کنند تا با گسترش جواب های شبهات دشمنان انقلاب و اسلام از اهداف شوم خود باز بمانند.

گفتنی است، نرم افزار پاسخ به همت محققان مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد./921/پ203/ص
ارسال نظرات