۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۳۱۵
در گردهمایی ائمه جمعه مازندران عنوان شد؛

هشدار آیت الله طبرسی نسبت به توطئه‌افکنی دشمنان در آستانه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که در آستانه انتخابات مجلس دشمنان نظام تلاش‌ خود را در جهت خدشه‌دار‌کردن این انتخابات آغاز کرده اند، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید با وحدت و همدلی توطئه های شوم دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دومین گردهمایی ائمه جمعه استان که با عنوان نمازجمعه مظهر صدور انقلاب اسلامی در شهر نشتارود برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نظامی بر پایه دین و ارزش های اسلامی معرفی کرد و گفت: در این نظام دینی مردم اساسی ترین نقش را در مشروعیت حکومت برعهده دارند.

وی، عنصر ولایت فقیه را وجه تمایز نظام اسلامی ایران با دیگر نظام های دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام ولایت فقیه در دنیا به عنوان یک نظام مقتدر مورد توجه همگان قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: نظام ولایت از دوران صدر اسلام تاکنون همواره دشمن داشته و خواهد داشت.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار یک نظام برپایه ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه ساری، دفاع از ولایت را کار مشکلی دانست و با تأکید براین که امروز حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه وظیفه همگان است، خاطرنشان کرد: صیانت از اصل ولایت فقیه زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب ولایت و رهبری را هدف گرفته اند، افزود: اما ولایت مداری و حضور همیشه در صحنه ملت ایران همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در آستانه انتخابات مجلس دشمنان نظام تلاش‌های خود را خدشه دار کردن این انتخابات آغاز کرده اند، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید با وحدت و همدلی توطئه های شوم دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان با طرح برخی موضوعات به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، بیان داشت: خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به نظام اسلامی یکی از نقشه های دشمنان است.

آیت الله طبرسی به نقش ائمه جمعه در خنثی‌کردن توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه شهرستان ها باید با شناخت مناسب نقشه های شوم دشمن در جهت خنثی سازی آن گام بردارند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به دغدغه های ائمه جمعه در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان باید تلاش خود را در جهت رسیدگی به امور فرهنگی بیشتر کنند، ادامه داد: البته اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی انجام گرفته، اما باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: ائمه جمعه استان باید با هم و با مسؤولان و نهادها وحدت و هماهنگی داشته باشند، زیرا مسؤولان ولایی ما در جایگاه فرهنگی ویژه ای قرار دارند و باید بیشتر به مردم توجه شود./950/پ202/س
ارسال نظرات