۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۲۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

روحانیت پشتوانه معنوی و ارزشی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ستوده، روحانیت را نقطه قابل اتکا و پشتوانه معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی ایران دانست.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شب گذشته در گردهمایی مشترک روحانیان شیعه و اهل سنت منطقه خلخال اظهار داشت: دشمنان اسلام با اهدافی دراز مدت درصدد حمله به ریشه‌های اعتقادی و دینی مسلمانان هستند.

وی با اشاره به ناکامی استکبار جهانی در نبرد نظامی با انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن در هیچ جبهه‌ای نتوانست با کشور اسلامی ما مقابله کند و اکنون با جنگ نرم فرهنگی قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

حجت الاسلام ستوده از روحانیان به عنوان نقطه قابل اتکا و پشتوانه معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: اگر به این امر بی‌توجهی کنیم در تربیت نسل آینده دچار نوعی بی‌هویتی می‌شویم که محصول آن شکل‌گیری نسلی بی‌اعتقاد و بدون باور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روحانیان را به مطالعه بیشتر و درک مفاهیم و مبانی متناسب با مخاطبان به ویژه جوانان دعوت کرد و افزود: روحانیان ما باید امروز پاسخگوی پرسش جوانانی باشند که از طریق رسانه‌های مختلف بارش پیام‌های انحرافی و مفاهیم القایی را شاهد هستند.

وی گستردگی ابزار و وسایل ارتباط جمعی را یک فرصت خوب برای انتقال مناسب مفاهیم و مبانی ارزشی به نسل جوان اعلام کرد و اظهار داشت: در این فضای پر مخاطب برگ برنده با رسانه‌هایی است که ذائقه مخاطبان را بشناسند و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام ستوده خواستار تجدیدنظر روحانیت در برخی روش های تبلیغ شد و گفت: اگر نتوانیم جوان را به پای منابر و درس فضایل بکشانیم و با ایجاد انگیزه‌هایی مضاعف در این کار توفیق حاصل نکنیم باید در شیوه‌های خود تجدید نظر بکنیم.

وی در ادامه روحانیت شیعه و سنی در ایران را پرچمدار وحدت، عزت و تعالی نظام اسلامی دانست و افزود: روحانیت بایستی با آگاهی و بصیرت و تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب، دشمنان انقلاب اسلامی را بار دیگر در مسیر توطئه های شوم خود ناکام بگذارند./935/پ202/ص
ارسال نظرات