۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۵۴۸
آیت الله شفیعی تأکید کرد:

اخلاق اسلامی و اصول انسانی در انتخابات مجلس نهم رعایت شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی خطاب به رؤسای هیأت‌ اجرایی انتخابات تأکید کرد: قانون، شرع، اخلاق اسلامی و اصول انسانی در امانت‌داری از انتخابات مجلس نهم باید رعایت شود.
آيت الله شفيعي
به گزارش  خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نایب رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش سراسری آموزشی ـ توجیهی مجریان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به رؤسای اجرایی انتخابات شهرستان‌ها‌ اظهار داشت: باید بدانید امانت‌داری به دست شما است و کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن نباید ایجاد شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انسان موجود متعهدی است و بزرگ‌ترین و شاخص ترین امتیاز انسان نسبت به دیگر موجودات تعهد و مسؤولیت‌پذیری او است، بیان داشت: قانون، شرع، اخلاق اسلامی و اصول انسانی در امانت‌داری از انتخابات مجلس نهم باید رعایت شود.

وی با بیان این که ‌انتخابات مجلس نشانه حاکمیت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: نباید ذره‌ای هم خواسته‌های نفسانی و خلاف امانت‌داری در آن نقش پیدا کند چرا که سرنوشت مردم و نظام جمهوری اسلامی در انتخابات رقم خواهد خورد.

آیت ‌الله شفیعی ادامه داد: مسؤولان اجرایی انتخابات نباید ذره‌ای هم احساس و آرزویی نسبت به کاندیداها در این انتخابات داشته باشند و تنها نیت و هدف آن‌ها خواست خداوند و اجرای حق باشد.

نایب رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان در پایان با بیان این که قانون و شرع صلاحیت ها را مشخص کرده است، گفت: نمایندگان منتخب مردم باید همان‌گونه که وارد مجلس می شوند همانطور نیز دوره خود را به پایان برسانند که متأسفانه در برخی موارد این‌گونه نیست.

گفتنی است، همایش سراسری آموزشی ـ توجیهی مجریان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، امروز سوم آذرماه در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد.‌/9463/پ202/س
ارسال نظرات