۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۰۱۱
‌رییس سازمان بسیج مستضعفین:

جوانان ایرانی در پاسخ به حمله ‌سایبری دشمنان موفق عمل کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ ‌رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی با ناامیدی در جنگ سخت و تجاوز نظامی، جنگ نرم و سایبری گسترده ای علیه نظام اسلامی ایران آغاز کرده است.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا نقدی، ‌رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در همایش مسؤولان فضای سایبری بسیج و سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید در برابر تهاجم نرم و سایبری دشمنان بی تفاوت بود، اظهار داشت: دشمنان به دنبال براندازی نرم نظام از درون هستند.

نقدی با بیان اینکه دشمنان از قابلیت های گسترده فضای مجازی علیه نظام اسلامی بهره مند هستند، خاطر‌نشان کرد: خوشبتخانه جوانان ارتش سایبری بسیج توانسته اند با حضور فعال در فضای مجازی، بسیاری از توطئه های نرم دشمنان را خنثی کنند.

وی هزینه کم و اثرگذاری بیشتر را از مهترین مزیت های فضاهای سایبری نسبت به جنگ سخت دانست و افزود: بسیجیان باید با ورود به این مقوله به صورت مستمر و پیش‌رونده در فضای مجازی حرکت کنند، چراکه دشمنان لحظه ای را برای ضربه به نظام اسلامی تلف نمی کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عدم حضور بسیج در فضاهای مجازی را عامل فتنه انگیزی دشمنان و طرح ریزی توطئه های مختلف دانست و خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ایران دیگر در برابر فعالیت های سایبری دشمن موضعی انفعالی ندارد، چراکه امروز ارتش سایبری بسیج از موضع قدرت درصدد ترویج اندیشه‌های ولایی و انقلابی ملت ایران است.

نقدی با بیان اینکه بسیج با راه اندازی وبلاگ ها، وب سایت‌ها و ترافیک خبری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: سربازان فضای سایبری هر لحظه آمادگی آن را دارند که در برابر هر تهاجم نرم و مجازی دشمنان عکس العمل نشان داده و پاسخی کوبنده به متجاوزان بدهند.

وی خواستار هوشیاری بسیجیان فعال در فضای مجازی در مقابله با حرکت‌های خزنده دشمن در فضای سایبری شد و تاکید کرد: توانایی جوانان ایرانی به اندازه‌ای شکوفا شده که امروز نظام اسلامی ایران یکی از ابرقدرت‌های علوم و فنون نوین به ویژه در فناورهای سایبری و جنگ‌های الکترونیکی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تأکید بر این‌که بسیج درس آموخته مکتب عاشورا و ولایت است، اظهار داشت: بسیج درس فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی را در مکتب حسین بن علی(ع) آموخته و توانسته آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان ترویج دهد./935/پ202/س
ارسال نظرات