۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۲۲۸

دیدار رییس دانشگاه آزاد با آیت‌الله هاشمی شاهرودی

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در شهر مقدس قم با آیت‌الله هاشمی شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
ديدار رييس دانشگاه آزاد با آيت الله هاشمي شاهرودي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در شهر مقدس قم با آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله هاشمی شاهرودی با قدردانی از فعالیت هاى فرهاد دانشجو در رأس دانشگاه آزاد اسلامى تشکر و تصریح کرد: در مدیریت قبل و مدیریت جنابعالى کارهاى ارزشمندى ارائه شده است.

این عضو جامعه مدرسین اضافه کرد: لازم است دانشگاه آزاد اسلامى نسبت به موضوعات علمى، اعتقادى و دینى از روش ها جدیدى استفاده و از اساتید مجرّب و متدین استفاده بیشترى کند تا دانشجویان هنگام فارغ التحصیلى جوانانى باشند که اسلام و نظام مقدس جمهورى اسلامى به آنها مباهات و از وجودشان در عرصه هاى مختلف پیشرفت کشور حداکثر استفاده را ببرد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در پایان با بیان توصیه های خطاب به رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براى جنابعالى و دانشجویان عزیز دعا مى کنم تا با موفقیت و سربلندى گامهاى بزرگى را بردارید.

در ابتدای این دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی گزارشى از روند فعلى و همچنین طرح ها و برنامه های خود برای مدیریت این دانشگاه ارائه کرد.

گفتنی است، فرهاد دانشجو فردا پنج شنبه نیز با برخی دیگر از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو خواهد کرد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات