۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۷۷۹۰

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه لرستان با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه سراسر کشور برگزار شد.
مراسم آغاز سال تحصيلي جديد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه لرستان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام عماد، معاون پژهش حوزه علمیه، حجت الاسلام مبلغی، مدیر حوزه علمیه لرستان و دیگر مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه و جمعی از طلاب نوورود در مدرسه علمیه آیت الله کمالوند خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مبلغی، مدیر حوزه علمیه لرستان به تلاش دشمن در راستای ناکارآمدن نشان دادن دین اسلام اشاره کرد و افزود: طلاب مدارس علمیه سراسر استان در راستای مقابله با هجمه های روز افزون دشمن باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اهمیت تولید علم و با تأکید بر ضرورت تقویت امر پژوهش در حوزه ها و مدارس علمیه اظهار داشت: پژوهشگران با ارتباط با نسل جوان می توانند رابطه آنها با دین اسلام را تقویت کنند و علاوه بر آن مردم را با مذهب حق شیعه بیش از پیش آشنا کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عماد، معاون پژوهش حوزه علمیه  وظیفه اصلی هر طلبه را کسب علم و ترویج فرهنگ دینی در همه عرصه ها برشمرد و افزود: طلاب علاوه بر علم آموزی باید در عرصه تحقیق و پژوهش نیز گام بردارند.

حجت الاسلام عماد با تاکید بر ضرورت ارتقای پژوهش در مراکز حوزوی، خاطرنشان کرد: موفقیت یک طلبه در تبلیغ در گرو تحقیق و پژوهش های مستمر محقق خواهد شد.

بنا بر این گزارش در سال تحصیلی جدید بیش از 300 طلبه برای تحصیل در مدارس علمیه سراسر لرستان پذیرش شده اند./9464/پ202/س

ارسال نظرات