۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۱۱۲۱

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی طلبه آسمانی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) از تمدید جشنواره بین‌المللی« طلبه آسمانی» تا پایان آبان ماه خبر داد.
جشنواره بين المللي طلبه آسماني
به گزارش خبرگزاری رسا، فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) گفت: جشنواره« طلبه آسمانی» در محورهای بایسته‌های اخلاقی، معنوی و شخصیتی طلاب، بایسته‌های علمی طلاب و بایسته‌های اجتماعی طلاب برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌ هنری در حوزه‌های نقاشی، پوستر، گرافیک، طراحی، تصویرسازی و عکس، علمی و وبلاگ نویسی با توجه به محورهای معرفی شده برگزار خواهد شد.
طالقانی اظهار کرد: در بخش وبلاگ نویسی تولید محتوای ارزنده و جذاب با استفاده از خلاقیت‌های بلاگرها، کمک به نشر محتوا در زمینه طلبه آرمانی بر اساس محورهای جشنواره به بهترین نحو ممکن، بهره‌گیری از منابع مستند و ذکر آن‌ها، بکارگیری شیوه‌های نوین اطلاع رسانی، بروز رسانی مستمر و مرتبط، عدم برداشت نادرست از مفاهیم و یا انحراف از موضوعات، جلوگیری از شبهه انگیزی و پاسخ گویی مناسب از جمله محورهایی ذکر شده است که آثار بر اساس آنها داوری می‌شوند.
معاون پژوهش مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) تصریح کرد: به دلیل استقبال پژوهشگران در جشنواره و به دلیل درخواست تمدید از طرف طلاب مدارس علمیه به دلیل حضور فعالشان از اول مهر در عرصه‌های پژوهشی و تحقیقاتی، دبیرخانه جشنواره طلبه آسمانی این جشنواره را تا پایان آبان ماه تمدید کرد.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، امام خمینی 48 واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی ارسال و یا با شماره 05118525251 تماس بگیرند./997/د102/ن
ارسال نظرات