۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۳۹۳
آیت الله قبلان:

کشورهای عربی نباید عروسک خیمه شب بازی غرب شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: متاسفانه بعضی از کشورهای اسلامی و عربی عروسک خیمه شب بازی کشورهای غربی و آمریکایی شده‎اند.
شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، در خطبه های  نماز جمعه این هفته،  ضمن دعوت مردم به حفظ وحدت گفت: ایام حج،‌ ایامی است که مردم می توانند تمرین وحدت میان مسلمانان کنند و مهم است که در این روزها دشمنی و بغض و کینه را کنار بگذاریم و به سیره پیامبر اعظم (ص) تمسک به جوییم.


وی افزود: ایام حج باعث می شود که تمامی مسلمنان در یک خط قرار بگیرند و همگی با وحدت یک خدواند واحد را پرستش و عبادت کنند.


آیت الله قبلان  ضمن اشاره به گوشه ای از جنبه های دین مبین اسلام تصریح کرد: اسلام دین رحمت و عطوفت است و اسلام انتشار یافته است که اهل زمین را به مهربانی نسبت به یکدیگر و دوری از شر و منکرات دعوت کند.


وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های بعث خاتم النبیین حضرت محمد (ص) این است که احکامی را از جانب خداوند برای نشان دادن راه سعادت به مردم بیاورد.


وی اظهار کرد: کشورهای اسلامی و عربی نباید عرسک خیمه شب بازی کشوری های ظالم و زورگو باشند و مردم کشورشان و مسلمانان را به ظلم و برای منافع بعضی از کشورهای غربی و آمریکایی به کشتند بدهند.


آیت الله قبلان گفت: من متاسفام برای بعضی از سران کشورهای عرب که رژیم صهیونیستی را دوست خود قلمداد می کنند در صورتی که می دانند چه جنایت ها و کشتارهای در فلسطین انجام می دهند.


وی افزود: ما مسلمانان خواهان این مطلب هستیم که در کشوری به هیچ انسانی ظلم نشود و تمامی عالم از رفاه و آسایش و امنیت بر خوردار باشند./994/ب902/ک

ارسال نظرات