۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۰۹۷
رییس سازمان بسیج طلاب تهران خبر داد:

حضور مبلغان روحانی در کاروان های دانش آموزی راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران از اعزام مبلغ روحانی و طلبه در کاروان های دانش آموزی راهیان نور خبر داد.
حضور روحانيان در کاروان هاي راهيان نور

حجت الاسلام شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اعزام 250 مبلغ به کاروان های راهیان نور دانش آموزی این استان خبر داد.

حجت الاسلام شاهانی با اشاره به این‌که کاروان های دانش آموزی راهیان نور استان تهران در سه مرحله اعزام می‌شوند گفت: این 250 نفر در هر سه مرحله با کاروان های دانش آموزی همراهی می‌کنند به طوری که هر روز 10 نفر در حال اعزام هستند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران بیان احکام و حدیث در طول مسیر، بیان مسائل شرعی مورد نیاز دانش آموزان، پاسخ‌گویی به پرسش های دانش آموزان، پاسخ گویی به شبهات و روایت‌گری دفاع مقدس را به عنوان فعالیت‌های مبلغان کاروان های راهیان نور نام برد و گفت: برقراری ارتباط بین دانش آموزان و روحانیت از جمله اهداف مهم این برنامه است.

حجت الاسلام شاهانی از برنامه ریزی برای جذب و سازماندهی این دانش آموزان در نیروی مقاومت بسیج خبر داد و گفت: ارتباط برقرار شده بین مبلغان و دانش آموزان پس از این سفر نیز تداوم خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران در رابطه با روایتگری طلاب و روحانیان جوان برای دانش آموزان اظهار داشت: این مبلغان دوره های روایت‌گری گذرانده و کارت روایت‌گری دفاع مقدس دریافت کرده اند.

وی در پایان با اشاره به  این‌که از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون، سازمان بسیج دانش آموزی و نواحی مقاومت بسیج برای این مبلغان دوره های آموزشی توجیهی برگزار شده است گفت: با توجه به این که این همکاری امسال برای اولین بار انجام می‌شود، به منظور تقویت فعالیت، میزان اثربخشی فعالیت مبلغان از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون ارزیابی می‌شود./959/ت302/ص

ارسال نظرات