۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۰۸۵
سید حسن نصر الله:

علمای اسلام باید مراقب فتنه در میان مسلمانان باشند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر وحدت میان مسلمانان گفت: علمای اسلامی باید مراقب فتنه های دشمنان مخصوصا رژیم غاصب اسرائیل در میان مسلمانان باشند.
سيد حسن نصر الله؛ دبير کل حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه السفیر لبنان، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان، در جمع صدها نفری دانشجویان در بیروت ضمن تاکید بر اتحاد میان مسلمانان گفت: در حال حاضر کشور لبنان مراحل خطرناک و سختی را از سوی دشمنان طی می کند به همین علت از مهمترین کارهای که باید انجام داد و در اولیت امور قرار گیرد، پایان دادن نزاع در میان مسلمانان است، زیرا تنها کسی که از نزاع ها و فتنه ها در میان مسلمانان سود می برند رژیم غاصب صهیونیست است.


وی خاطر نشان کرد: علمای اسلام تنها کسانی هستند که می توانند نزاع و فتنه های دشمنان را در بین مسلمانان خنثی کنند و این مسؤولیت خطیری است که بر عهده آنان می باشد.


دبیر کل حزب الله لبنان افزود: یکی دیگر از نیرنگ های دشمنان درگیری بین احزاب سیاسی لبنانی است که لازم است که تمامی احزاب از آن تبری بجویند و مراقب دام دشمنان باشند و حزب الله به نوبه خود به دشنام ها و توهین های سایر احزاب پاسخ نمی دهد زیرا احزابی که به چنین دام های گرفتار بشوند از مسیر اصلی مقاومت خارج شده‎اند.


وی تصریح  کرد: مقاومت همیشه آماده مقابله با رژیم غاصب اسرائیل است و ما از ارتش می خواهیم که برای مقابه با دشمنان آماده باشند که همگی بتوانیم با قدرت بسیار از کشورمان و آرمان های آن دفاع  کنیم.


سید حسن نصر الله اعلام کرد: ما حامی دولت لبنان هستیم و دولت را مشر وع می دانیم و هیچ وقت در فکر جایگزینی برای آن نیستیم و بلکه هدف اصلی ما دولت واحد است که تمامی مردم لبنان به آن احترام می گذارند و دولت به مصلحت، وظایف و مسؤولیت های خود متعهد است./994/ب903/ک

ارسال نظرات