۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۵۰۰۱۷
در پیامی مشترک؛

آیت الله موسوی جزایری و استاندار خوزستان استقبال گسترده مردم از ضریح امام حسین را ستودند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجازی، استاندار خوزستان در پیامی از حضور گسترده مردم خوزستان در استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) تقدیر و تشکر کردند.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و حجازي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان در پیامی از حضور گسترده مردم خوزستان در استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

سلام بر حسین (ع) سید و سالار شهیدان و آزادگان و سلام بر اصحاب و یاران فداکارش و سلام و درود خدا بر مردان و زنان ولایتمدار و عاشقان همیشه حسینی که این بار نیز صدق ایمان و پای فشردن بر باورهای ایمانی و ولایی خود را در زمین برگی از حماسه و شور و شعور آنگونه که وصف ناشدنی است برای در همیشه تاریخ جاودانه ساختند و این بار اثبات نمودندکه خوزستان دروازه تشیع بوده و اکنون نیز مهد ولایت بوده و خواهد ماند صحنه های فراموش ناشدنی حضور عاشقانه در استقبال و بدرقه ضریح مطهر حسینی (ع) با آمدن میلیون ها دل شیفته ای بود که در طول دفاع مقدس نیز شیدایی و دلدادگی به مکتب حسین (ع) را در رشادت ها و شهادت طلبی ها بارها و بارها به جهانیان نشان دادند.

 آفرین بر شیرمردان و بزرگ زنانی که با درک همیشگی خود در این ایام شور حسینی را به اوج رسانده و با اعلام ارادت و اظهار مودت به خاندان عترت و طهارت علیهم السلام به دشمنان نادان که بر باورهای جاودان مردم متدین و انقلابی خوزستان خواب خام می بینند سیلی فراموش ناشدنی نواخت و پندار ناصواب آنان را فرو ریخت.

برخود لازم می دانیم از معرفت والای دینی که در کشور و میهن اسلامی مان به شکلی بی نظیر در جلوه های حضورتان تجلی یافت صمیمانه تشکر و تقدیر نمائیم.

در پایان از دست اندرکاران و مسؤولین که حضور مردم عزیزمان را تسهیل و یا از طریق رسانه ها بالاخص صدا و سیما جلوه های با شکوه آنرا به نمایش گزاردند و از هیات مذهبی که پذیرای عاشقان اهل الله علیهم السلام بودند نیز صمیمانه تشکر نموده امیداست خداوند متعال اجر و پاداش همه عزیزان را از دست پر کفایت امام حسین (ع) رحمت فرموده و ولای آل البیت را در دل های ما و نسل های پس از ما مستدام و جاودانه فرماید./9461/د101/ب

ارسال نظرات