۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۱۴۷۶
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

سران فتنه به هیج وجه قابل تطهیر نیستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر این که سران فتنه به هیچ وجه قابل تطهیر نیستند، فتنه88 را پیچیده ترین فتنه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دانست.
حجت الاسلام مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار  جمعه شب در همایش "بصیرت" با مرور فتنه هایی که از ابتدای انقلاب دامنگیر انقلاب اسلامی شده است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون نظام فتنه های عمیق و بزرگی به خود دیده است، اما فتنه 88، پیچیدگی های فتنه های قبل را یکجا با خود به همراه داشت.

 

وی با اشاره به فتنه های حزب خلق مسلمان، مجاهدین انقلاب و باند مهدی هاشمی در اوائل انقلاب افزود: پیچیدگی فتنه خلق مسلمان در ابتدای انقلاب به سبب وجود یک مرجع تقلید در راس آن بود و این برخورد را مشکل می کرد ولی به دلیل این که این مرجع تقلید در بین انقلابیون جایگاه و مرتبتی نداشت و تنها در بین توده های ناآگاه مردم تاثیر گذار بود، فتنه راحت جمع شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: فتنه مجاهدین خلق به دلیل این که فرزندان بسیای از انقلابیون شاخص در آن فعالیت می کردند، بسیار پیچیده بود؛ ضمن این که مسلح بودن مجاهدین خلق موضوع را دشوارتر می کرد. فتنه باند سید مهدی هاشمی هم به دو دلیل پیچیده بود: یکی حضور قائم مقام رهبری در متن این قضیه و دیگر اینکه این باند در بدنه نظام برای خود نیرو داشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اما فتنه 88 تمامی پیچیدگی های فتنه های ذکر شده را داشت و این یعنی یک فتنه بزرگ که برخورد و کنترل آن با آن بسیار مشکل و پیچیده بود و تنها اتفاقات روز عاشورا در 6 دی ماه توانست مانند آب روی آتش قضیه فتنه را جمع و مردم را از عمق فتنه با خبر کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که مردم بعد از این حوادث سران فتنه را به خوبی شناختند، تاکید کرد: 9 دی باعث شد تا سران فته هیچ راهی برای تطهیر نداشته باشند، نکته جالب این بود که سران فتنه در هر سه فتنه بزرگی که ذکر شد، خیلی خوش درخشیدند و پا به پای نظام حرکت کردند ولی در فتنه اخیر به طور کامل دست شان رو شد.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به سخن رهبری پیرامون بزرگی فتنه در آینده پیش رو گفت: به نظر بنده مجموع فتنه های گذشته انقلاب و شناخت و آگاهی توده های مردم باعث شده است تا اقشار مختلف مردم به قدر کافی عناصر فرصت طلب را بشناسند و دیگر این جامعه از شخصیتی داخلی به عنوان رهبر و لیدر فتنه جدید تبعیت نکند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: فتنه پیش رو یک فتنه جهانی و خارجی است، به این معنا که با توجه به بدهکار های آمریکا و سقوط قطب های اقتصادی جهان دراروپا، کم کم خریداران نفت، دیگر توان خرید نفت از کشورمان را نخواهند داشت و اوضاع دنیا تحت تاثیر این سقوط اقتصادی قرار می گیرد. با شکست آمریکا و اجرای سیاست های مالیاتی در این کشور، به زودی با فروپاشی اقتصاد در این کشور، تمامی کشورهایی که با آمریکا تبادل تنگاتنگ اقتصادی دارند به یکباره با بحران شدید اقتصادی مواجه می شوند و این بحران جهانی و فراگیر خواهد شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما هم باید با عنایت به مولفه های اقتصاد مقامتی، برای فروش نفت برنامه ریزی کنیم و به طور جدی به مساله تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه داخلی بپردازیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اوضاع کنونی جهان و سقوط مستکبرین در آینده نزدیک باید خود را برای عصر ظهور حضرت مهدی(ع) آماده کنیم./939/پ202/ج

ارسال نظرات