۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۵۳۶۴۸
امام جمعه کرمانشاه:

القای شبهه در سلامت و آزادی انتخابات خیانت به انقلاب و مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه القای شبهه در سلامت آزادی انتخابات را حرام و خیانت به کشور و خیانت شهدا دانست و گفت:‌ مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و همچون گذشته اعتنایی به شبهه پراکنی ها ندارند اما از برخی خواص هم توقع نیست که این گونه موضع گیری کنند.
آيت الله مصطفي علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه آيت الله علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت:  این روزها در محافل و رسانه ها بحث انتخابات مطرح است و هر کسی هم بنا به نظر و سلیقه خود اظهار نظر می کند، کسانی که نظر می دهند باید خیلی مراقب باشند مخصوصا آنهایی که سابقه انقلابی و سیاسی دارند و در متن سیاسی نظام بوده اند.

 

وی افزود: خواص در طول عمر با برکت نظام اسلامی دیده اند که روال کار انتخابات در کشور به چه صورت است، مسؤولان قبلی از همین آراء و انتخابات ها به مقامات عالی کشوری رسیده اند.

 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در سال 88 بعضی از افراد شبهه هایی نظیر صیانت از آراء و تقلب در انتخابات را القا کردند، امروز هم با عنوان برگزاری انتخابات آزاد در صدد هستند ذهن مردم را دچار شک و تردید کنند.

 

آیت الله علما تاکید کرد: نظام اسلامی ایران الگوی آزادی است، تمام تحلیلگران و خبرنگاران انتخابات ما را به عنوان الگو مطرح می کنند و این انتخابات همیشه آزاد و در نهایت سلامت بوده است.

 

وی تصریح کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به برخی از صندوق های رای اعتراض شد که پس از بازبینی مشخص شد به طور مثال در بعضی از این صندوق ها تعداد 8 رای اشتباه شده بود و این نشان از دقت مسؤولان امر انتخابات و نیز صحت و سلامت انتخابات در کشور دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آن چه که همیشه لازم بوده و در ایام انتخابات باید بیشتر مورد توجه باشد این است که همه ما باید بیدار و آگاه باشیم و نگاه ما به خط دهی و مسیر روشن مقام معظم رهبری باشد.

 

وی تاکید کرد: بحمدلله چه در زمان امام(ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری نظارت دقیق بر انتخابات وجود داشته؛ چرا که آراء مردم امانتی در دست مسؤولان است.

 

آیت الله علما گفت: انتخابات ایران صد درصد انتخاباتی شرعی، قانونی و آزاد است، شورای نگهبان و  نهادها ذی ربط بر روند انتخابات نظارت دارند و تمام انتخابات تا به امروز مورد تایید و در نهایت سلامت بوده است.

 

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از افرادی که به دنبال القای عدم سلامت و آزادی انتخابات هستند، تاکید کرد: القای شبهه در انتخابات خیانت به کشور و خیانت به خون شهداست، مردم با سلامت و صداقت به طور آزاد رای می دهند، با این وجود متاسفیم و نمی دانیم چرا  بعضی ها این شبهه ها را منتشر می کنند؟ القای این حرف که انتخابات در این کشور آزاد نیست خیانت به مردم و عدم احترام به مردم است.

 

وی افزود: القای شبهه در انتخابات حرام و خیانت به امام(ره) و شهدا و خیانت به اسلام است، سخنان و مواضع برخی افراد خطرناک و  آب به آسیاب دشمن ریختن است، مراقب باشند که در جدول دشمن قرار نگیرند و سنگر دشمن را پر نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: سیره مقام معظم رهبری این گونه است که ایشان قبل از انتخابات با رهنمودهای خود به آحاد مردم بصیرت بخشی و آگاهی می دهند، در نظام اسلامی دلسوزتر و با تدبیرتر از مقام معظم رهبری نداریم.

 

آیت الله علما در پایان تاکید کرد: مردم ما آگاه و مردمی با بصیرت هستند و همچون گذشته اعتنایی به شبهه پراکنی ها ندارند اما از برخی خواص هم توقع نیست که این گونه سخن بگویند و موضع گیری کنند./967/ت301/ج

 

ارسال نظرات