۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۵۴۴۳۸

همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز شب گذشته برگزار شد.
همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز شب گذشته در محل تالار ارگ اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی استاندار خوزستان،  حجت الاسلام بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز و پس از آن مداحان اهل بیت به بیان اشعاری در رابطه با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداختند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان به برگزاری مراسم های متعدد در طول ماه محرم و صفر با حضور مبلغان در شهرهای مختلف اشاره کرد و افزود: در این دو ماه در استان خوزستان 75 هزار مراسم مذهبی برگزار شد.

وی به استقبال مردم از مراسمات مذهبی و اهمیت کار مبلغان در ماه های آینده اشاره کرد و افزود: مبلغان و ائمه جماعت از وظیفه خود جهت دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری سال 92 غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی استاندار خوزستان به ترتیب دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان و نصراله دهقانی مدیرکل راه و شهرسازی استان به علت پیگیری جهت احداث مصلی نماز جمعه از سوی آیت الله موسوی جزایری مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم بسته های فرهنگی شامل کتاب سیره پیامبر اعظم به قلم حجت الاسلام و المسلمین محرمی بین حاضرین توزیع شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات