۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۵۴۸۰۲
حجت الاسلام و المسلین رشاد:

طلاب و روحانیون ادامه دهنده راه امام راحل باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای حوزه علمیه تهران در تجدید بیعت مدیران و معاونان حوزه های علمیه تهران با آرمان های امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) اظهار داشت:طلاب و روحانیون جامعه باید ادامه دهنده راه ایشان باشند و در این مسیر دشواری های بسیاری وجود دارد که حوزه علمیه تهران با نشاط و پویایی ویژه و منحصر به فرد خود این راه عزیز را ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر رشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشاد، رییس شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران در آیین تجدید بیعت مدیران و معاونان حوزه های علمیه تهران با آرمان های امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) بیان داشت: امام خمینی(ره) با انقلابی که پدید آورد بدفهمی‌ها را از بین برد و فهم تازه و صحیحی از دین را به بشریت ارائه کرد و امروز ما مسؤولان حوزه علمیه تهران برای تجدید میثاق با آرمان‌های این عزیز سفر کرده در این مکان مقدس گردهم آمده‌ایم.

وی افزود: رسول خدا(ص) و امام صادق(ع) معصوم بودند، در جهان جاهلیت نخستین را حضرت محمد(ص) از میان برداشت و بعد از ایشان هم امام صادق(ع) جهالت ثانویه مردم را از میان برد.

رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: امروز بوی جهالت ثانویه به مشام می رسد، فرهنگی که امام (ره) ایجاد کرد و بخشی از باورهای ایشان در قبل جامعه وصول پیدا کرد تا جهالت عصر ما از بین برود اما در این بین گاهی اوقات دیده می‌شود که جاهلیتی دوباره به میدان آمده است.

وی در پایان تصریح کرد: هنوز راه امام خمینی(ره) ناپیموده است و طلاب و روحانیون جامعه باید ادامه دهنده راه ایشان باشند و در این مسیر دشواری‌های بسیاری وجود دارد که حوزه علمیه تهران با نشاط و پویایی ویژه و منحصر به فرد خود این راه عزیز را ادامه خواهد داد./957/پ202/ص

ارسال نظرات