۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۵۷۲۷۳
آیت الله موحدی کرمانی:

فریب مذاکره با آمریکا را نمی خوریم/ حضور حداکثری در انتخابات کمر دشمن را می شکند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مردم تاکید کرد: در عرصه انتخابات سعی کنید بصیرت لازم را کسب نمایید و افرادی که داوطلب می شوند را از ریشه و با سوابق شان بشناسید.
آيت الله موحدي کرماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت  شهید سردار مهندس حسن شاطری، با بیان این که در مقابل ظالم، کافر و دشمنان بایستید و از طاغوت هراسی نداشته باشید، اظهار داشت: بدانید که خداوند یاریتان می کند چرا که خدا اراده کرده آنان را به دست شما نابود کند و امروز به رغم ناباوری های ما در پیش از وقوع انقلاب اسلامی مبنی بر شکست طاغوت می بینیم که با تمام جوسازی ها، سمپاشی ها و سیاه نمایی ها توانسته ایم در مقابل طاغوت و استکبار جهانی با تمام قوا بایستیم و بر آنان چیره شویم.

جبهه حق قوی است و فرماندهی آن از آن خداوند است
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به این آموزه قرآنی که اگر گروه مقاومی در مقابل طاغوت ها نباشد فساد افراد زمین را فرا می گیرد و نه مسجدی می ماند و نه حمایت کننده ای از اسلام، عنوان کرد: با ایستادگی شما در برابر دشمن شاید کار برای شما سخت و روح ناامیدی در شما ایجاد شود اما قرآن تأکید می کند ناامید نباشید و از خداوند متعال یاری بخواهید و مطمئن باشید خداوند شما را یاری خواهد کرد.
امام جمعه موقت تهران جبهه حق را قوی و فرماندهی آن را از آن خداوند دانست و ابراز داشت:  دشمن شما می خواهد نور خدا را خاموش کند اما خداوند به جز پیروزی شما، اراده دیگری ندارد  و همچنان که قرآن به صراحت می فرماید اگر عده ای از دشمن را به ظاهر شما کشتید، بدانید در حقیقت خداوند دشمنان شما را کشته است ، در جبهه ای که فرماندهی از آن خداوند باشد، دشمن هر که و هر کجا باشد نمی تواند هیچ غلطی بکند.
آیت الله موحدی کرمانی به تبیین و تشریح خدمات سردار شاطری و اقدام جهادی آن شهید گرانقدر در کمک به مردم لبنان برای بازساری این کشور پرداخت و عنوان کرد: برای موفقیت جبهه حق، بینش دینی و معنوی را در دل هایتان نفوذ دهید و به فکر نجات مستضعفین عالم باشید به مردم فلسطین و لبنان که در مضیقه هستند و دشمن به آنان ستم می کند کمک نمایید.

فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم
امام جمعه موقت تهران پس از اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: ما فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم، زیرا یقین داریم که منظور آمریکا از پیشنهاد مذاکره، برقراری رابطه عادلانه و عزت مدارانه نیست و پشت این پیشنهاد خصومت و دشمنی است.

وی افزود: آمریکایی ها گمان می کنند نظام ما در برابر تحریم های گسترده کمر خم کرده و در برابر امیال نظام سلطه تسلیم می شوند و از این رو برگ مذاکره ای را رو کرده اند تا هم ما را دچار چالش کنند و هم مردم را دچار دوگانگی نمایند.

آیت الله موحدی کرمانی اشاره ای  به مقام شامخ شهید و تاکید بر انجام تکلیف در برابر خون شهدا داشت و گفت: شهدا به وظیفه شان عمل کردند و ما هم می توانیم به مقام شهدای بزرگوار انقلاب و شهدای صدر اسلام برسیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ارزش حضور مردم در روز 22 بهمن بیان داشت: امیرالمومنین(ع) می فرمایند اگر در زمان و عصر خودتان، خدا را یاری کردید، مطمئن باشید که با من در جنگ های صفین، نهروان و جمل بودید و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات در سال آینده، نمونه بارز یاری دین خدا در شرایط کنونی است.

هرچه تعداد حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، کمر دشمن خم تر می شود
وی در تبیین اهمیت حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات آینده تاکید کرد:  هرچه تعداد حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، کمر دشمن خم تر می شود و بدانید میدان رزم منحصر به جنگ در میدان نبرد نیست بلکه می تواند به صورت حضور و مشارکت شایسته در عرصه سیاستی باشد که معتقدیم سیاست ما عین دیانت ما است.

آیت الله کرمانی در پایان داشتن بصیرت و هوشیاری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: در عرصه انتخابات سعی کنید بصیرت لازم را کسب نمایید و افرادی که داوطلب می شوند را از ریشه و با سوابق شان بشناسید و مطمئن شوید که پایبندی لازم و کافی به ولایت فقیه و آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را از خود نشان داده باشند. /959/پ202/ج
 
 
ارسال نظرات