۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۶۱۲۸۴
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

ترس دشمن از فرهنگ فاطمی است نه انرژی هسته ای

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: این حماسه سیاسی، اقتصادی، علمی و صنعتی همه ریشه در آن سجده‌های طولانی، اشک‌های نماز و استغفار شما دارد و اگر امام خمینی(ره) از شرق و غرب نترسید و یک‌تنه قیام کرد و با اطمینان فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و دیدید که هیچ غلطی هم نتوانست بکند، با اطمینان و اتکاء به خدا بود.
حجت الاسلام صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران عصر امروز در تجمع بزرگ دانشجویان تهران به مناسبت ایام فاطمیه در مقبره شهدای گمنام واقع در جنب دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به این‌که پیامبراکرم(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) را سرمایه خود معرفی می‌کند که اگر ایشان نبودند بازار توحید کساد می‌شد گفت: حضرت فاطمه الزهرا(س) در هنگام عبادت آن‌چنان محشری به پا می‌کرد که پیامبراکرم(ص) فرمودند فاطمه(س) بضعه من است.

وی با بیان این‌که پیامبر اکرم(ص)، حضرت زهرا(س) را برای حفاظت از امیرالمؤمنین(ع) تربیت کرد تا اسلام دست‌نخورده باقی بماند و توأم با جهالت، سازش‌کاری و مرتجع نباشد ابراز داشت: حضرت زهرا(س) نشان دادند که اگر نبودند، علی(ع) نبودند و اگر علی(ع) نبودند، اسلام نبود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: اگر فاطمه(س) نبود بصیرت نبود و جریانی که تلاش می‌کرد تا امیرالمؤمنین(ع) را خانه‌نشین کند، کار را یکسره می‌کرد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که منها کردن سیاست از دین، منها کردن خدا از زندگی بشر است اظهار داشت: دشمن از اسلحه و انرژی هسته‌ای نمی‌ترسد بلکه آنچه دشمن را می‌ترساند، ایمان، العفو گفتن رزمندگان در سنگرها، اشک برای امام‌حسین(ع) و اعتکاف است که جهان را به نور معنویت شما روشن می‌کند است.

وی تصریح کرد: این حماسه سیاسی، اقتصادی، علمی و صنعتی همه ریشه در آن سجده‌های طولانی، اشک‌های نماز و استغفار شما دارد و اگر امام خمینی(ره) از شرق و غرب نترسید و یک‌تنه قیام کرد و با اطمینان فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و دیدید که هیچ غلطی هم نتوانست بکند، با اطمینان و اتکاء به خدا بود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه این مطلب تأکید کرد: کسانی که دم از سازش با آمریکا می‌زنند، یا طمع دارند یا ترس.

 حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این‌که نمازشب حضرت صدیقه طاهره(س) برای شما روزنه تربیت است و هرچه داریم از فاطمه(س) داریم بیان داشت: این تجمع شما امام زمان(ع)، نائب امام زمان را شاد و غربت حضرت زهرا(س) در دفاع از امیرالمؤمنین(ع) را جبران می‌کند./956/پ202/ع

ارسال نظرات