۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۶۴۸۶۵
زاکانی:

رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم اولویت دولت بعدی است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: مشکلات اقتصادی و فرهنگ مردم باید در اولویت کار دولت بعدی باشد.
زاکاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی که پیش از ظهر امروز در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به این‌که برخی نگاه تهدیدی به انتخابات دارند، گفت: ما با نگاه فرصتی به انتخابات تلاش داریم بتوانیم در عمل فرصت‌های بهتری را برای به ثمر رسیدن دست‌آوردهای انقلاب ببه صحنه یاوریم.
وی با بیان این‌که انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین فرصت برای به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: با توجه به این‌که از ابتدای انقلاب در صحنه بوده‌ایم و خود را مدیون و بدهکار انقلاب می‌دانیم بر خود وظیفه دانستیم تا در صحنه آماده شویم و در جهت حفظ، یاری و پیشرفت اسلام قدمی را برداریم.
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری اظهار داشت: دغدغه ما حفظ اهداف انقلاب و گفتمان ما گفتمان پیشرفت انقلاب اسلامی است، نه گفتمان غربی و در همین راستا اولین ضرورتی که وجود دارد ضرورت وجود دین در نقشه راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.
زاکانی تجلی تفکر انقلابی در کشور را از دیگر ضروریات رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر تفکری  که سبب خلق انقلاب و پیروزی انقلاب شده و تاکنون هم این انقلاب را پابرجا نگه داشته است تجلی پیدا کند نگاه به ولایت، علما و بزرگان تغییر پیدا می‌کند.
وی با بیان این‌که تجلی تفکر انقلابی سبب تغییر نگاه به غرب می‌شود، خاطرنشان کرد: با استفاده از تفکر انقلابی به جای این که  دیگران را تخریب کنیم  تلاش می‌کنیم توانایی‌های خود را مطرح کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ما با الگوی شرقی و غربی پیشرفت نخواهیم کرد و باید الگویی اسلامی ترسیم کنیم»، ابراز داشت: ما نیاز به الگوی اسلامی داریم و در این راه باید به نقشه راهی که امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ترسیم کرده‌اند توجه داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم.
وی در پایان افزود: مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت و فرهنگ مردم هم در اوج اهمیت قرار بگیرد تا مردم بتوانند با وضع اقتصادی مناسب، در جامعه فرهنگی خوب، عالی و اسلامی زندگی کنند و همان گونه که همیشه قدردان انقلاب و نظام خود بوده‌اند باز هم با دلخوشی به این حمایت و قدردانی خود ادامه دهند./907/پ202/ع
ارسال نظرات