۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۶۹۹۹۰
آیت الله شبستری:

انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای از سوی خبرگان رهبری دشمنان را به یأس کشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: در شرایطی که دشمنان خیال می کردند با غروب آفتاب روح الله، عمر انقلاب نیز به پایان می رسد، خبرگان رهبری با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای سبب یأس و ناامیدی دشمنان شدند.
نشست اساتيد و محققان آذربايجان شرقي با حضور آيت الله مجتهدي شبستري - قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع تعدادی از دانشجویان تبریز حضور پرشور و آگاهانه دانشگاهیان در انتخابات 24 خرداد را خواستار شد و اظهار داشت: استراتژی جدید دشمنان و رسانه‌های معاند غربی تلاش در جهت حضور کمرنگ مرم در انتخابات است.


وی با بیان این‌که ملت ایران برخلاف تصور دشمنان حضوری حداکثری و حماسی در انتخابات آینده خواهند داشت، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم موجب عقب نشینی استکبار از از مواضع خصمانه خود خواهد بود، هرچند تا زمانی که نظام ولایی و اسلامی در این کشور حاکم است، دشمن دست از توطئه بر نخواهد داشت.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر نقش دانشگاهیان در راه اندازی شور انتخاباتی در کشور تصریح کرد: دانشگاهیان باید با شناخت دقیق از برنامه های نامزدهای انتخاباتی نسبت به انتخاب اصلح اقدام کرده و دیگر اقشار جامعه را نیز برای حضور آگاهانه در انتخابات دعوت کنند.


امام جمعه تبریز با تشریح شاخص‌های ولایی در انتخاب اصلح تاکید کرد: باید به افرادی رای دهیم که جامعیت و صلاحیت بیشتری داشته و در ولایت مداری ثابت قدم بوده و از نظر روابط بین الملل دارای اطلاعات کافی باشد، دغدغه امروز ملت ایران تنها مسائل اقتصادی و معیشتی نیست.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی 15 خرداد 42 اظهار داشت: 15 خرداد نقطه عطف تاریخ معاصر ایران و جرقه آغازین پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، البته امام راحل از سال های قبل از این واقعه نیز بر بیداری امت اسلامی و مقابله با مستکبران تأکید داشتند؛ اما به واسطه برخی مسائل از جمله مرجعیت حضرت آیت‌الله بروجردی، تمایلی به علنی کردن این مسأله نداشتند.


آیت الله شبستری در ادامه با اشاره به انتخاب تاریخی مجلس خبرگان رهبری پس از ارتحال امام راحل اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان خیال می کردند با غروب آفتاب روح الله، عمر انقلاب نیز به پایان می رسد، خبرگان رهبری با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای سبب یأس و ناامیدی دشمنان شدند.


امام جمعه تبریز با تشریح ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب به حق خلف صالح امام راحل بوده و در 22 سال گذشته تمام امیدهای دشمنان را با ناامیدی تبدیل کرده اند، امروز حتی دشمنان نیز به مدیریت، درایت و کفایت رهبر انقلاب اسلامی معترف هستند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت کلمه و تبعیت از ولایت را دو رکن اصلی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدر انقلاب را بدانیم و احساس نکنیم که این یک انقلاب معمولی بوده است، انقلاب اسلامی مقدمه‌ ساز انقلاب یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است./935/پ202/س

 

ارسال نظرات