۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۷۱۵۷۳
حماسه حضور (3)؛

آیت الله مکارم رأی خود را به صندوق انداخت/ شرکت در انتخابات وظیفه ملی و عبادت است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی لحظاتی پیش رأی خود را به صندوق انداخت و در سخنانی گفت: به عنوان یک وظیفه انسانی و ملی حتی شرکت در انتخابات را یک عبادت می دانم و به برادران و خواهران توصیه می کنم که نظم کامل را رعایت کرده و جلوی تشتت آرا را تا آنجا که می توانند بگیرند.
آيت الله ناصر مکارم شيرازي شرکت مراجع و علما در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، لحظاتی پیش و در نخستین ساعات رأی گیری رأی خود را به صندوق سیار شماره 472 انداخت.

 

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله مکارم شیرازی پس از انداختن رأی در جمع خبرنگاران استقبال مردم از این انتخابات را بی نظیر توصیف کرد و گفت: با توجه به این سلیقه ها و کاندیداهایی متفاوتی که اعلام کاندیداتوری کرده اند هیچ عذری برای کسی برای عدم شرکت در انتخابات نمی ماند.

 

وی تصریح کرد: به عنوان یک وظیفه انسانی و ملی حتی شرکت در انتخابات را یک عبادت می دانم و به برادران و خواهران توصیه می کنم که نظم کامل را رعایت کرده و جلوی تشتت آرا را تا آنجا که می توانند بگیرند.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین به کسانی که پیروز انتخابات نمی شوند توصیه کرد با فرد پیروز همکاری و همراهی کرده و نیز کسی که پیروز می شود به همراه آنها که پیروز نشدند دست به دست هم دهند و مشکلات کشور را حل کنند.

 

وی تاکید کرد: بدون استثنا مملکت برای همه است و سلیقه های مختلف اعلام کاندیداتوری کرده اند؛ عدم شرکت در انتخابات بی اعتنایی به کشور است و مردم شرکت در انتخابات را یک عبادت بدانند و دعا می کنم که آینده خوبی در پیش روی ملت ایران باشد./920/پ202/ج

ارسال نظرات