۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۹۴۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

آمادگی بیش از 760 کانون فرهنگی هنری مساجد برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های اوقات فراغت این اداره ویژه جوانان، اظهار داشت: 763 کانون فرهنگی هنری مساجد در خوزستان برنامه های اوقات فراغت جوانان را برگزار خواهند کرد که تعداد 250 کانون در روستاها فعالیت می کنند.
حجت الاسلام سپهر ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های اوقات فراغت این اداره ویژه جوانان، اظهار داشت: 763 کانون فرهنگی هنری مساجد در خوزستان برنامه های اوقات فراغت جوانان را برگزار خواهند کرد که تعداد 250 کانون در روستاها فعالیت می کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان این که هر کانون 75 نفر را در قالب برنامه های فرهنگی، قرآنی و دینی تحت پوشش خود قرار می دهد، ابراز داشت: در تابستان 600 هزار نفر زیر نظر کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اوقات فراغت خود را می گذرانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری اردوهای تابستانی ویژه جوانان خاطرنشان کرد: این اداره برای برگزاری اردوهای تابستانی در نظر دارد که 20 هزار نفر اردو را برگزار کند که 14 هزار نفر آن درون استانی و 6 هزار نفر آن برون استانی است./9461/ت303/غ

 

ارسال نظرات