۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۷۴۱۶۹

فارغ التحصیلی بیش از 250 طلبه در حوزه سفیران هدایت ولی‎عصر اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز گفت: تاکنون بیش از 250 طلبه در حوزه علمیه سفیران هدایت ولی‎عصر(عج) اهواز فارغ التحصیل شده اند.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي 
مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت ولي عصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که از ابتدای تأسیس مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز تاکنون بیش از 250 فارغ التحصیل داشته است، اظهار داشت: فعالیت های گسترده در عرصه دینی و تبلیغ اسلامی در سطح، کشوری این مدرسه علمیه تأثیر ویژه ای در بالا بردن آمار فارغ التحصیلی داشته است.

وی مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) را فعال ترین مدرسه در میان مدارس علمیه سفیران هدایت استان عنوان کرد و افزود: طلاب پس از فارغ التحصیل شدن به تبلیغ و بیان دانسته های خود در جوامع عمومی به ویژه مساجد و برای نسل جوان می پردازند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که بیش از 90 درصد طلاب فارغ التحصیل شده در دستگاه ها اجرایی و ارگان های مردم نهاد در حال تبلیغ هستند، ابراز داشت: بیشتر طلاب در نهاد های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، هلال احمر و مساجد در حال تبلیغ و انتقال معلومات خویش هستند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز در ادامه افزود: استان خوزستان با 5 مدرسه علمیه سفیران هدایت در کشور برای چندمین بار کسب رتبه نخست میان مدارس علمیه سفیران کشور را به خود اختصاص می دهد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که یکی از ملاک های برتری حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز و استان در کشور فعالیت های تبلیغی و پژوهشی آن است، تأکید کرد: بیشتر پژوهش هایی که در حوزه علمیه سفیران هدایت انجام می شوند پیرامون موضوعات اعتقادی و تبلیغی هستند.

این استاد حوزه در پایان تأکید کرد: علاقه‎مندان به مدرسه علمیه سفیران هدایت باید توان مطالعه، تحقیق و پژوهش را داشته و با پشتکاری بالا وارد این زمینه شوند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات