۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۵۱۲۹

شرایط طلاب ممتاز حوزه علمیه خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آلبکل به بیان شرایط طلاب ممتاز مدارس علمیه خوزستان پرداخت و اظهار داشت: دارا بودن حداقل سه درس اصلی حضوری، نداشتن نمره کمتر 15 در دروس و تأییدیه اخلاقی و سیاسی طلبه از سوی مدیر مدرسه علمیه محل تحصیل برخی از شرایط طلاب ممتاز است.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شرایط طلاب ممتاز مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: طلاب مقدماتی باید با معدل 19، طلاب سطح 1 با معدل 18، طلاب مجرد سطح 2 با معدل 18، طلاب متأهل سطح 2 با معدل 50/17 و طلاب سطح سه با معدل 17 باشند تا حداقل شرایط لازم جهت ممتاز شدن در مدارس علمیه را داشته باشند.

وی در ادامه به دیگر شرایط تکمیلی ممتازان حوزه های علمیه پرداخت و گفت: دارا بودن حداقل سه درس اصلی حضوری «که در حدود 600 ساعت است»، نداشتن نمره کمتر 15 در همه دروس و تأییده اخلاقی و سیاسی طلبه از سوی مدیر مدرسه علمیه محل تحصیل، از شرایط تکمیلی طلاب ممتاز مدارس علمیه خوزستان هستند.

حجت الاسلام آلبکل، به بیان اعلام اسامی نفرات ممتاز سال تحصیلی 90-91 مدارس علمیه خوزستان پرداخت و بیان داشت: در این راستا از 33 نفر در سطوح مقدماتی، سطح 1 و سطح 2 و سطح 3 تقدیر شد.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، با بیان این که این افراد از شهرستان‌های اهواز، آبادان، شادگان، سوسنگرد، شوش، مسجدسلیمان هفتکل و هویزه هستند، گفت: سجاد سواری، محسن سلامات، ابراهیم شریف‌پور، محمدرضا پورملکی، حسین سعدی، محمد میرعلایی‌راد، غلام‌عباس شیرانی‌خلف‌آبادی، مجید فروغی‌نژاد از اهواز به‌عنوان ممتازان این سال تحصیلی معرفی شدند.

وی در ادامه به بیان اسامی طلاب ممتاز شهرستان رامهرمز پرداخت و اظهار داشت: مهدی ملاثانی، احمد یعقوبی، امین بچاری از آبادان و علی‌اصغر خسروی، امین عظیمی‌فرد به عنوان طلاب ممتاز شهرستان رامهرمز هستند.

حجت الاسلام آلبکل بیان داشت: حسین سعیداوی، محمد ساعدی‌زاده، احمد سواعدی از سوسنگرد و سیدصادق ذهبی‌زاده، سیدمصطفی موسوی از شادگان و سیدعلی سجادنژادیان از شوش نیز ممتازان سال تحصیلی 90-91 بودند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، به بیان اسامی طلاب ممتاز شهرستان هویزه پرداخت و افزود: حسین خدادادی‌گله از مسجدسلیمان و محمد سروستانی، علی خلیلی پیربلوط رسول ملایی، علی بن‌صباحی و حسین راشدی از هفتکل و حسن برهانی، یاسر غرباوی، یاسر زبیله‌زاده، حمید ساکی، مهدی ساکی، هیثم بوعذار از هویزه نیز دیگر ممتازان معرفی شدند.

حجت الاسلام آلبکل در پایان به مهلت مدارس علمیه استان جهت معرفی طلاب ممتاز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پایان امتحانات طلاب در سال تحصیلی 92-91 و درج نمرات آن‌ها در سامانه مرکز آموزش مدیریت مهلتی به مدارس علمیه استان داده شده تا بررسی نمرات، افراد ممتاز را به ما معرفی کنند/9465/ت302/غ

ارسال نظرات