۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۷۶۵۸۲
با حضور بیش از یکصد استاد دانشگاه؛

طرح ضیافت اندیشه در لرستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شرکت بیش از یک‌صد نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در طرح ضیافت اندیشه در خرم آباد خبرداد.
طرح ضيافت انديشه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، طرح ضیافت اندیشه، صبح امروز با حضور یکصد نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سالن شقایق معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی مستأجران، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تعداد اساتید در طرح ضیافت اندیشه  30 تا 35 نفر باید حضور داشته و آماده فعالیت باشند اما به سبب استقبال پرشور اساتید برای شرکت در این طرح بیش از یک‌صد نفر نام نویسی کردند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در این طرح مذاکرات علمی و مباحثه به ‌صورت دو طرفه بیان می‌شود، ابراز داشت: هر سال طرح ضیافت اندیشه با رویکرد قرآنی برگزار می‌شود اما امسال تلا ش می شود بر مباحث معرفتی تأکید بیشتر شود.

وی تصریح کرد: این طرح با عناوین تاریخ و تمدن اسلامی و معرفت‌شناسی با حضور اساتید و هیأت علمی دانشگاه‌ها به مدت یک هفته تا سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد./9451/پ203/ب

ارسال نظرات