۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۸۲۵۸۶

تقویم نیمسال اول تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تقویم نیمسال اول تحصیلی این حوزه‌های علمیه را ابلاغ کرد.
حجت الاسلام سيد مهدي حسيني معاون آموزش حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: انتخاب واحد نیمسال اول از 17 تا 24 شهریورماه به تفکیک دوره و ورودی طلاب به صورت اینترنتی در سامانهwww.talabeh.whc.ir انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: بر اساس تقویم تحصیلی ابلاغ شده به مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه، زمان انتخاب واحد 17 تا 24 شهریورماه تعیین شده است که بر این اساس 17 تا 19 شهریورماه به طلاب ورودی 90 و 91 دوره عمومی ویژه (5ساله) و طلاب ورودی 88 و 89 دوره عمومی (7 ساله) اختصاص دارد.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: 20 و 21 شهریورماه به طلاب ورودی 92 دوره عمومی ویژه و طلاب ورودی 90 تا 92 دوره و 22 تا 24 شهریورماه به طلاب ورودی 87 به قبل دوره عمومی و تمام طلاب حضوری و غیرحضوری سطح سه اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه زمان شروع نیمسال 24 شهریور و زمان حذف و اضافه نیز 7 تا 15 مهرماه تعیین شده است که به تفکیک دوره و ورودی طلاب انجام می‌شود، زمان حذف اضطراری را 16 تا 18 آذرماه ذکر کرد.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تعطیلات نیمسال اول تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران را چهارشنبه 24 مهر مصادف با عید قربان، پنجشنبه 2 آبان‌ماه مصادف با عید غدیر، چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان تاسوعا و عاشورای حسینی، دوشنبه 2 دی اربعین حسینی،‌ سه‌شنبه 10 دی رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و امام حسن علیه‌السلام و پنجشنبه 12 دی شهادت امام رضا علیه‌السلام دانست.
وی تصریح کرد: در موسسات آموزش عالی و مراکز تخصصی حوزوی خواهران نیز نیمسال تحصیلی از یکشنبه 24 شهریور آغاز می‌شود و امتحانات از پنجشنبه 19 دی‌ماه برگزار می‌شود./9191/د101/ی
ارسال نظرات