۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۸۲۹۰۶

تشریح برنامه‌های دهه کرامت در قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برنامه‌های این اداره کل را به مناسبت دهه کرامت تشریح کرد.
حجت‌الاسلام سيد ابوالقاسم حسيني، مسؤول امور مساجد اداره کل تبليغات اسلامي استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی، مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از برنامه‌های امور مساجد این اداره کل در دهه کرامت اعزام مبلغان نخبه به مساجد به منظور معرفی ابعاد مختلف شخصیتی و سیره زندگانی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.
وی افزود: در این ایام مسابقات چهل حدیث رضوی و چهل حدیث قم و مسابقه انشانویسی با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در بعضی از مساجد استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی ایجاد پایگاه‌های صلواتی در مساجدی که به نام حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) نام‌گذاری شده‌اند را یکی دیگر این برنامه‌ها دانست که با مشارکت خیرین اجرا می‌شود.
مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این دهه تقدیر از ممتازان رشته‌های مختلف و اهدای جوایز به افرادی که هم‌نام امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هستند در تعدادی از مساجد است.
وی پیاده‌روی نمازگزاران تعدادی از مساجد به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و برگزاری خطبه عقد زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اعلام کرد./907/د102/ی
ارسال نظرات