۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۸۳۵۶۷
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان خبرداد؛

برگزاری دوره طرح تعالی خانواده ویژه طلاب خوزستانی

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری دوره طرح تعالی خانواده ویژه طلاب متأهل خبرداد.
حجت الاسلام حسن آل عامر ، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره سبک زندگی ویژه طلاب متأهل این حوزه علمیه ابراز داشت: دوره با موضوع بررسی راهکارهای چگونگی اجرای سبک زندگی در جوامع اسلامی به ویژه ایران برگزار شد.

وی با بیان این که دوره یاد شده در مرکز استان چهار محال و بختیاری برگزاری شد، خاطرنشان کرد: این دوره با هدف تحکیم توان علمی طلاب و تربیت سالم خانواده از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام آل عامر خاطرنشان کرد: سبک زندگی طلاب و روحانیان باید الگویی مناسب برای سایر خانواده ها باشد تا سبک زندگی اسلامی در جامعه  گسترش پیدا کند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه خوزستان در ادامه سخنانش تأکید کرد: سبک زندگی اسلامی یک از مهم ترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید کرده است که باید در مرحله نخست طلاب آن را اجرا کنند.

وی به وجود برخی مشکلات و سختی ها در زندگی مشترک اشاره کرد و گفت: خانواده طلاب و روحانیان باید زندگی ساده و مستحکم ائمه اطهار، بزرگان و رهبر مهظم انقلاب را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به نظارت خانواده ها در تربیت فرزندان تأکید کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیان برای تربیت فرزندانی صالح و نمونه باید اهتمام جدی به کار گیرند و در این بین نقش مادران بسیار چشم گیر است.

حجت الاسلام آل عامر از برگزاری نخستین دوره متمرکز تربیتی خانواده در استان شهرکرد ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم در سال های آینده تداوم برگزاری چنین دوره هایی را شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: برگزاری طرح تعالی خانواده می تواند سبب تقویت و استحکام هرچه بیشتر بنیان خانواده های طلاب و روحانیان شده و جوی سالم و صمیمی را در بین خانواده ها ایجاد کند.

گفتنی است، این دوره هر ساله با حضور تعداد از طلاب همراه با خانواده های خود در یکی از استان های کشور برگزار می شود./9458/ت302/غ

ارسال نظرات