۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۸۴۲۱۷

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری برگزار شد.
آيين آغاز سال تحصيلي حوزه علميه بوشهر آيين آغاز سال تحصيلي حوزه علميه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بوشهر، آیین آغاز سال تحصیلی 93-92 حوزه علمیه بوشهر، پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این آیین که با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همراه بود جمعیت بسیاری از طلاب، روحانیان و اساتید این استان شرکت داشتند.

در ابتدای این برنامه نیز حجت الاسلام سید مهدی آقا میری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با خیر مقدم به حاضران به بیان گزارشی پیرامون فعالیت های عمرانی و آموزشی در سال گذشته پرداخت.

همچنین در این آیین آیت الله صفایی بوشهری با بیان سخنانی گفت: حوزه های علمیه و مدارس آن فضایی بهشتی و آسمانی برای تربیت انسان های الهی و آسمانی است و در صف نخست ایجاد نظام و حفاظت و ولایت قرار دارند و در صدر این فضای روحانیت ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه به توصیف حوزه علمیه پرداخت و با بیان این که حوزه های علمیه یعنی حوزه نجات و کمال بشریت و ارائه دهنده اسلام ناب و دفاع مقدس اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: حوزه های علمیه یعنی حوزه ایمان و تقوا، اخلاق، تحقیق و پژوهش، دانش و دانایی و معرفت است؛ زیرا حوزه های علمیه انسان های متقی را تربیت می کند.

گفتنی است، در این آیین از طلاب ممتاز این مدرسه تجلیل به عمل آمد و هدایایی نیز به آنها اعطا شد./9454/پ202/ب

ارسال نظرات