۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۰۵۵۵
حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا:

تحریم ایران ضربات مهلکی به اقتصاد غرب وارد کرد/ عصبانیت صهیونیست‌ها نشانه موفقیت مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه گفت: عصبانیت رژیم غاصب صهیونیستی از مذاکرات ایران با گروه 5+ 1، نشان دهنده موفقیت نظام اسلامی در مذاکرات است.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
حجت‌الاسلام ناصر سقای بی ریا رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که موفقیت در مذاکرات هسته ای یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است، گفت:‌ نباید این امر مرحله آخر تلقی شود بلکه باید مقدمه‌ای برای اقدامات هوشمندانه دیگر، مسؤولان کشور باشد.
وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی، ابراز کرد: امروز قدم مثبتی از سوی تیم مذاکره کننده برداشته شد و این امر باید ادامه پیدا کند.
حجت‌الاسلام سقای بی ریا سخنان آمریکایی‌ها در مورد غنی سازی ایران را مورد توجه قرار داد و افزود: هرچند آنها می‌گویند حق غنی سازی ایران را به رسمیت نشناخته‌ایم اما این مذاکرات نشان داد که حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده است.
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه با اشاره به عصبانیت رژیم غاصب صهیونیستی از مذاکرات ایران با گروه 5+ 1، اظهار کرد: این امر نشان دهنده این است که روند مذاکرات و توافقات صورت گرفته مثبت بوده است.
وی با بیان این‌که مذاکرات ایران با غربی‌ها نوعی محک زدن و راستی آزمایی طرف مقابل است، گفت: غربی ها باید این مسأله را ثابت کنند که به دنبال بهانه گیری و مشکل آفرینی نیستند و به وعده‌های خود عمل می‌کنند.
حجت‌الاسلام سقای بی ریا با تأکید بر این‌که غربی‌ها از تحریم‌های ایران متضرر شده بودند، افزود: تحریم‌ها به غربی‌ها نیز ضربات مهلکی را وارد کرد و به نوعی خود آنها نیز به دنبال حل این مسائل بودند.
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در پایان بیان کرد: به نتیجه رسیدن مذاکرات و توافقات صورت گرفته به خاطر مقاومت ملت ایران و تلاش مسؤولان نظام اسلامی بود./927/ت302/ج
ارسال نظرات