۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۹۱۸۳۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

جامعه مطلوب و آرمانی در سایه تربیت نسل قرآنی دست‌یافتنی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به این که جامعه مطلوب اسلامی نیازمند تربیت کودکان با مفاهیم قرآنی است، تصریح کرد: والدین نباید نسبت به تربیت قرآنی فرزندان غافل و بی دغدغه باشند.
حجت الاسلام اذن الله خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، عصر امروز در دیدار مدیران مؤسسات قرآنی، همدلی و همکاری بیش از پیش فعالان قرآنی را ضروری دانست و گفت: همدلی و هماهنگی در اجرای برنامه های قرآنی عامل مهمی در پیش برد برنامه های قرآنی است و شایسته است مدیران مؤسسات قرآنی بیش از پیش به همدیگر نزدیک شوند و کارها را به پیش ببرند.

وی در ادامه با اشاره این که نقش اساسی قرآن باید در زندگی و رفتار فعالان قرآنی محسوس باشد، افزود: با پیروی از دستورات قرآن کریم می‌توان به سعادت و آخرت رسید؛ البته فعالان قرآنی باید در رفتار و عمل الگو برای سایر مردم باشند و نقش اساسی قرآن در زندگی آنها کاملا محسوس و مشهود باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه دنیای امروز را نیازمند اخلاق قرآنی دانست و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا در حد امکان از فعالیت‌های قرآنی حمایت شود چون دنیای امروز نیازمند اخلاق قرآنی است و باید با عمل به آموزه‌های قرآنی بتوانیم به جامعه آرمانی بشر دست پیدا کنیم.

وی در ادامه حضور خیرین را در پیشرفت اهداف قرآنی مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: باید از حضور خیرین در پیشبرد اهداف و برنامه های قرآنی استفاده کرد.

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به این که جامعه مطلوب اسلامی نیازمند تربیت کودکان با مفاهیم قرآنی است، تصریح کرد: والدین باید فرزندان خود را بیش از پیش با مفاهیم عمیق قرآنی آشنا کنند و اتفاقا باید از همان دوران کودکی فرزندان را با قرآن و مفاهیم آن آشنا کرد تا بتوان به یک جامعه مطلوب اسلامی دست پیدا یافت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در پایان خلوص در کارها را سبب راحتی آن دانست و ابراز داشت: اگر در همه برنامه ها و کارها هدف خدا باشد بدون شک همه کارها به راحتی پیش خواهد رفت و هیچ‌گونه دغدغه ای در کار نخواهد بود. /949/پ202/س

ارسال نظرات