۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۹۵۹۳۳
آیت‌‌الله ملکوتی:

حوزه و روحانیت باید حافظ و حامی انقلاب اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله ملکوتی با تاکید بر این که طلاب باید حافظ اسلام و انقلاب باشند، گفت: علما نقش تاثیرگذاری در حفظ ارزش های دینی و اسلامی دارند.
آيت‌الله ملکوتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ابهر، با بیان این‌که شهرستان ابهر روحانیان فراوانی را تقدیم کشور کرده است، گفت: طلاب حوزه علمیه سربازان امام زمان(عج) هستند و باید متخلق به اخلاق ولی عصر(عج) باشند.

وی با تأکید بر این‌که قرآن معجزه‌ای الهی است که از سوی خدا به پیامبر اسلام نازل شده، ابراز کرد: متأسفانه عده‌ای با تفکری غلط بیان می‌کنند که محتوای قرآن بر پیامبر نازل شده و الفاظ از طرف خود نبی مکرم اسلام است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیات قرآن نقش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را تبیین کننده قرآن دانست و اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن، قرآن با الفاظ عربی بر پیامبر(ص) نازل شده و ایشان مبین قرآن هستند.

وی با بیان این‌که طلاب باید حافظ اسلام و انقلاب باشند، بر ضرورت توجه طلاب به مطالعه و تحقیق در تاریخ اسلام تأکید کرد.

حضرت آیت‌الله ملکوتی با سنگین ارزیابی کردن وظیفه طلاب حوزه علمیه، افزود: طلاب با تفکر در قرآن وظیفه دارند که مبانی دینی و اعتقادی را در میان مردم ترویج دهند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به جنایت‌های وهابیت، تأکید کرد: استکبار جهانی وهابیت را برای مقابله با اسلام و قرآن تأسیس کرده است.

وی با بیان این‌که علمای اسلام نقش تأثیرگذاری در حفظ اسلام و ارزش‌های دینی دارند، گفت: عظمت و بزرگی علمای اسلام باید از سوی همه رعایت شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات