۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۹۶۰۸۴

فرانسوا اولاند رهبر مردان خیانت پیشه غرب

خبرگزاری رسا ـ زنان و مردانی که خواهان زندگی ای مشترک و عاری از هرگونه خیانت هستند، به هیچ عنوان و نه به سادگی به این اولین و بدیهی ترین نیاز بشر دست پیدا نمی کنند.
اولاند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ یورونیوز در خبری گفت: فرانسوا اولاند روز شنبه رسما اعلام کرد که از والری تریروایلر، شریک زندگی اش جدا می شود.


به گزارش این شبکه؛ انتشار عکس های آقای اولاند در مجله فرانسوی کلوزر و افشای رابطه احتمالی او با ژولی گایه، هنرپیشه زن فرانسوی، به 9 سال زندگی مشترک آقای اولاند و والری تریروایلر خاتمه داد.


قابل ذکر است خبر جنجالی مجله فرانسوی، والری تریروایلر را به مدت یک هفته راهی بیمارستان کرده بود.


فرانسوا اولاند به خبرگزاری های فرانسه گفته است که خبر جدایی از خانم تریروایلر را به عنوان یک شهروند معمولی بیان می کند و نه به عنوان رییس جمهوری فرانسه، چرا که این مسئله به زندگی خصوصی او مربوط است.


رئیس دولت فرانسه ده روز پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی قول داده بود که تا قبل از یازدهم فوریه، تاریخ سفر رسمی اش به ایالات متحده آمریکا و دیدار با باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا، وضعیت خود با والری تریروایلر را روشن کند.

 

بنا به مجله کلوزر، رابطه فرانسوا اولاند و ژولی گایه از دو سال پیش و در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری فرانسه آغاز شده است.


رابطه ای که اکنون به طور مشخص حقوق زن در جامعه به اصطلاح آزاد غربی را نشانه رفته است. متاسفانه به دلیل عقب گرد فرهنگی غرب در نوع ارتباطات خانوادگی، زنان و مردانی که خواهان زندگی ای مشترک و عاری از هرگونه خیانت هستند، به هیچ عنوان و نه به سادگی به این اولین و بدیهی ترین خواسته بشر دست پیدا نمی کنند./1421/1409/ح

ارسال نظرات