۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۹۸۱۳۳

پیش بینی حضور 4 میلیون زائر در مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که پیش بینی می شود عید 93 حدود 4 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به خوزستان سفر کنند، اظهار داشت: سال گذشته 300 نفر از زائران سرزمین نور از کشورهایی همچون آمریکا، کانادا و عربستان بودند.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالناصر ندایعلی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، شامگاه شنبه در جلسه ستادهای راهیان نور خوزستان به اقدامات صورت گرفته جهت تسهیل حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: جهت اسکان زائران شهدا در مناطق عملیاتی 20 اردوگاه ساماندهی و آماده رائه خدمات است.

 

وی با اشاره به وجود زیرساخت های میزبانی از کاروان های راهیان نور در استان خوزستان خاطر نشان کرد: در خوزستان بیشترین زیارتگاه شهدا وجود دارد که این آمار، افتخار بزرگی محسوب می شود.

 

ندایعلی، با بیان این که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس شناخته شده است، اظهار داشت: سال گذشته 300 نفر از زائران سرزمین نور از کشورهای خارجی از جمله آمریکا، کانادا و عربستان بودند.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت میزبانی مناسب از کاروان های راهیان نور خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دست اندرکاران و کارگاه‌هایی ویژه راویان دفاع مقدس از جمله این اقدامات است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، با اشاره به استقبال کاروان های راهیان نور در طول سال اظهار داشت: پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروزی حدود 4 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به خوزستان سقر کنند.

 

ندایعلی ظرفیت کاروان های راهیان نور را بهترین فرصت جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: فضای معنوی حاکم در مناطق عملیاتی می‌تواند بسیاری از توطئه دشمنان را خنثی کند./9464/پ202/س

ارسال نظرات