بهسازی شبکه های اجتماعی اصلاح فرهنگ کشور را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی اسماعیلی، معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز، در همایش مدیران و معاونان ادارات تبلیغات اسلامی کشور، مدیران کل ستادی و مدیران کل تبلیغات اسلامی کشور که در اهواز برگزار شد، توجه به فرهنگ را زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی دانست و افزود: در ایران، 125 نهاد فرهنگی و 170 هزار واحد فرهنگی فعالیت می کند که این مراکز تأثیر بسزایی در فرهنگ سازی دارند.
وی به عملی نشدن حماسه اقتصادی به طور کامل در سال گذشته اشاره کرد و گفت: محقق نشدن این مهم نشان دهنده نیاز کشور به تلاش و برنامه ریزی بیش از پیش در حوزه اقتصاد است.
اسماعیلی به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به نام پیشرفت و عدالت از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: لازمه رسیدن به این شعار مهم اقتصاد مقاومتی است و تنها مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی در عرصه های گوناگون است.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه جنگ نرم دشمن تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل و از لغزش بنیان های فکری و اعتقادی مردم جلوگیری کرد.
معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که بیش از 50 درصد از مردم کشور از اینترنت استفاده می کنند، تصریح کرد: این شبکه بزرگ اطلاعات فرصت مناسبی در جهت تبلیغ معارف اسلامی و آموزه های دینی است و بهسازی شبکه های اجتماعی اصلاح فرهنگ کشور را به دنیال دارد.
توجه به خط قرمزهای جامعه و مقابله با ترویج فرهنگ غربی
وی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته جلساتی با حضور مجمع نمایندگان استانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار در هر استان تشکیل و پیرامون مسائل فرهنگی و مذهبی آن استان بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.
اسماعیلی با تأکید بر اهمیت توجه به خط قرمزهای جامعه و مقابله با ترویج فرهنگ غربی اظهار داشت: مدیران تبلیغات اسلامی مشکلات قانونی در حوزه فرهنگ را بررسی و آن ها را در قالب طرح و لایحه به مجلس ارائه دهند./9464/پ202/غ