۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۲۰۸۶۵۲
نابب رببس مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان نظام در راه تحقق شعار امسال تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رببس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مسأله اقتصاد و فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در کشور باید برای افزایش قدرت نظام در تمامی بخش ها تلاش کرد.
حجت الاسلام والمسلمين محمدحسن ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه سومین یادواره 150 شهید بخش برزک از توابع شهرستان کاشان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد و فرهنگ در افزایش قدرت درونی نظام و با نگاه ویژه ای که دشمن به ادامه تحریم ها درحوزه اقتصاد کشور برای آسیب به عرصه فرهنگ دارد مسؤولان نظام برای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنند.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران و همه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید با الهام از نام گذاری سال 93 از تمام ظرفیت کشور برای افزایش اقتدار نظام در سایه شکل گیری اقتصاد مقاومتی بهره بگیرند و برای ارتقای فرهنگ و مدیریت آسیب های فرهنگ با یک برنامه صحیح حرکت هماهنگی را انجام دهند.

 

نابب رببس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استکبارجهانی با سرکردگی آمریکای جهانخوار با تهدید ها و فشارهای اقتصادی و همچنین آسیب و ضربه زدن به عرصه فرهنگ، قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در ادامه با گرامیداشت یاد و امام شهدا گفت: اگر مراتب ایمان شهدا نبود، این ستارگان پرفروغ امروز در آسمان ایران نمی درخشیدند.

 

 

نابب رببس مجلس شورای اسلامی همچنین شهدا را کلمه طیبه و شجره طیبه دانست و با اشاره به سه ویژگی شجره طیبه گفت: شجره طیبه دارای ریشه قوی، تنه تنومند، شاخه و برگ فراوان، عمر طولانی خوراک دنیا، اکسیژن هوا و زنده و با نشاط هستند که حتی طوفان های سهمگین نمی تواند آسیب و خدشه ای بر آن وارد کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد یادآور شد: قرآن می گوید کلمه طیبه مانند شجره طیبه است اولا ریشه قوی و مستحکمی دارد و این ریشه قوی درکلمه طیبه انسان اگر باشد ریشه قوی او اعتقاد و ایمان و مبانی فکری او مستحکم است و بر اساس منطق و برهان استقرار دارد.

 

لازم به ذکر است، سومین یادواره 150 شهید بخش برزک همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و گرامیداشت شهدای 15 خرداد  پنجشنبه شب روستای شهید پرور آزران از توابع بخش برزک کاشان با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی و مردم شهید پرور منطقه برزک کاشان برگزار شد./1307/202/ع

ارسال نظرات