۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۱۱۵۲۸

انتخاب رییس جدید مجتمع آموزش عالی امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محمد جواد زارعان، با حکمی از سوی رییس جامعةالمصطفی، به ریاست مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) منصوب شد.
حجت الاسلام محمدجواد زارعان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام محمد جواد زارعان، با حکمی از سوی رییس جامعةالمصطفی، به ریاست مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) منصوب شد.

 

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین اعرافی به این شرح است:

 

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمد جواد زارعان

با سلام و تحیت

با عنایت به مراتب فضل، شایستگی و سوابق ارزشمند مدیریتی، جنابعالی را بعنوان «رئیس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)» منصوب می نمایم.

امیدوارم در پرتو عنایات ذات اقدس ربوبی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با مجاهدت و تلاش پیوسته و صرف وقت و دقت و مراقبت لازم و با همکاری کامل استادان گروه های علمی تربیتی، مدیران، کارشناسان و کارکنان گرامی، در تحقق برنامه ها و مسئولیت های محوله قرین توفیقات الهی قرار گیرید.

انتظار دارم با همکاری و همراهی بخش های ذیربط نسبت به زمینه سازی اجرای طرح تحول و ارائه الگویی مناسب برای مدیریت مدارس آن مجتمع و ارتقای همه جانبه آن،‌اقدام لازم بعمل آورید.

لازم می دانم از تلاشهای مجدانه و مجاهدانه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید سجاد هاشمیان در مدت دو دهه مدیریت آن مجتمع که نقش مهم،‌محوری و ماندگاری ایفا نمودند، صمیمانه سپاسگذاری و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیقات فزاینده نمایم.

علیرضا اعرافی

/993/د101/س

 

ارسال نظرات