۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۱۲۴۱۱

برنامه جزءخوانی قرآن در مرکز آموزش زبان

خبرگزاری رسا ـ واحد قرآن و حدیث مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان، با ثبت نام از طلاب جهت ارزیابی قرآنی و انتخاب قاریان ممتاز، برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک را در این مرکز برگزار می‌کند.
مراسم جمع خواني قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، قرآن و حدیث مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان، با ثبت نام از طلاب جهت ارزیابی قرآنی و انتخاب قاریان ممتاز، برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک را در این مرکز برگزار می‌کند.

 

برای انس بیشتر طلاب با قرآن در طی روز، این تلاوت در دو بخش از روز صورت گرفته است٫ طلاب این مرکز، بعد از نماز صبح نیم جزء اول مربوط به هر روز و بعد از نماز ظهر و عصر نیز نیم جزء دوم آن روز را تلاوت می‌کنند.

 

گفتنی است این مراسم با جزء خوانی قاریان ممتاز:" سلیمان علی از کشور کنیا، الطیب صوصال از کشور چاد، صالح عبدالرحمن از کشور تانزانیا،محمد محمد از کشور نیجریه، رزاق راشد از کشور تانزانیا، سید نوح الموسوی از کشور عربستان، علی از کشور تاجیکستان، عبدالله از کشور تاجیکستان، رجب شعبان از کشور تانزانیا، بهشتی بن یعقوب از کشور نیجریه و علی عبدالله  از کشور چاد" برگزار می شود./993/د101/س


 

ارسال نظرات