۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۹۲۵
امام جمعه کرمان:

ماه رمضان مقدمه ای برای یک سال پاکی و اجتناب از گناه است

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با بیان این‌که ماه رمضان ماه تمرین و ممارست برای ترک گناه است، گفت: ماه رمضان مقدمه ای برای یک سال پاکی و اجتناب از گناه است.
امام جمعه کرمان آيت الله سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در کرمان

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان شامگاه دوشنبه در ضیافت افطاری اعضای ستاد نماز جمعه کرمان، افزود: از رسول خدا(ص) پرسیدند چه عملی در ماه مبارک رمضان از همه اعمال افضل است؟، فرمودند بهترین و با فضیلت ترین عمل؛ اجتناب از گناه است.

 

آیت الله جعفری اظهار داشت: انسان باید همه وقت، خود را کنترل کند و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این کنترل است.

 

وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان؛ ماه تمرین و ممارست برای ترک گناه است تا انسان مومن که در ماه مبارک رمضان موفق شده خود را از گناه پاک نگه دارد؛ توانایی پیدا کند تا سال بعد نیز خود را حفظ کند.

 

امام جمعه کرمان ضمن تشکر صمیمانه از اعضای ستاد نماز جمعه کرمان به طور ویژه از حجت الاسلام عربپور رییس این ستاد قدردانی کرد و گفت: اگر ایشان و زحماتشان نبود؛ نماز جمعه کرمان به این کیفیت برگزار نمی شد.

 

وی ابراز داشت: همکاری و هماهنگی خوب شما اعضای ستاد نماز جمعه با مدیریت قوی حاج آقا عربپور قابل تقدیر است.

 

امام جمعه کرمان اظهار امیدواری کرد: فاز دوم مصلای کرمان با کمک مردم عملیاتی شود و شاهد مصلای بزرگ و مناسب‌تری باشیم.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدی عربپور رییس ستاد نماز جمعه کرمان با ارائه گزارش مختصری از این ستاد، اظهار داشت: ستاد نماز جمعه کرمان متشکل از 28 عضو حقیقی و حقوقی و دارای سه معاونت فرهنگی، سیاسی و اجرایی است.

 

وی افزود: دفتر امور بانوان، روابط عمومی، دفتر امور جوانان، فصل نامه رایحه جمعه و سایت اطلاع رسانی و بحث ساخت و ساز از دیگر بخش های ستاد نماز جمعه کرمان است که هر یک نیروهایی در اختیار دارند و بی چشمداشت همکاری می کنند./970/پ202/ب4

ارسال نظرات