۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۲۱۴۲۰۵
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

رساندن پیام مظلومیت فلسطین به گوش جهانیان و افشاگری علیه اسرائیل ثمره روز قدس است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) رساندن پیام ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان و افشاگری علیه صهیونیست‌های غاصب را از مهم ترین ثمرات راهپیمایی روز جهانی قدس دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونستی در غزه بر ضرورت حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

وی با استناد به آیه «وَإِنِ اسْتَنصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ»، گفت: اگر مسلمانان از شما کمک خواستند بر شما واجب است که به آنها کمک کنید.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان این‌که امروز مردم مظلوم فلسطین با صراحت تمام از ایران اسلامی و مردم کشور ما قدردانی کرده و از ما انتظار کمک دارند، ابراز کرد: جمهوری اسلامی و رسانه ملی به فضل الهی توانسته در برابر سانسور رسانه‌ای جهان فریاد ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

امام جمعه قم با تأکید بر این‌که مردم مظلوم غزه از مردم جهان تقاضای کمک می‌کنند، اظهار کرد:‌ متأسفانه جوامع بین‌المللی و عرب‌های مرتجع منطقه به آنها جواب نمی‌دهند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با درایت حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم سال‌ها است که پیام ملت مظلوم فلسطین را شنیده‌ و به عنوان یک تکلیف شرعی به ندای مظلومیت آنها لبیک گفته‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: مردم با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد خود را علیه استکبار جهانی و همه کسانی که اسرائیل این غده سرطانی را در منطقه قرار داده‌اند، بلند می‌کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان این‌که حرکت پر شور مردم در روز جهانی قدس کمک و حمایتی نسبت به ملت مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: روز جهانی قدس، افشاگری علیه صهیونیست‌ها و کمک به ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه قم رساندن پیام ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان و افشاگری علیه صهیونیست‌های غاصب را از مهم ترین ثمرات راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و گفت: حضور مردم در صحنه دفاع از مظلوم به رسوایی استکبار جهانی در منظر مردم جهان کمک می کند./927/پ202/ج

ارسال نظرات