۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۲۱۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران، مسؤولان ناکارآمد را معرفی کنند

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که رسانه‎ها چشم و گوش مردم هستند، گفت: خبرنگاران، مسؤولان ناکارآمد را به مدیران کلان استان ها و مردم معرفی کنند.
قاسم سليماني، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، با گرامی‎داشت یاد شهید صارمی، شهید شهرانی و شهدای اهل قلم و رسانه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و علت تأخیر در برپایی مراسم تجلیل از خبرنگاران را حضور ریاست جمهوری در استان اعلام کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری پنج جلسه خبری استاندار جدید استان در دولت یازدهم با اصحاب رسانه، حفظ شأن، جایگاه اصحاب رسانه و برقراری ارتباط منطقی، مستمر و فعال با خبرنگاران را خط و مشی دولت و استاندار استان دانست.

 

سلیمانی با تأکید بر این که رسانهها چشم و گوش مردم هستند، صداقت و بیان شفاف واقعیتها و مشکلات موجود استان را از رسالتهای مهم خبرنگاران برشمرد.

 

وی خبرنگاران را حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان دانست و گفت: رسانهها افزون بر بیان نقاط ضعف و قوت باید مشکلات مردم را به گوش مسؤولان و عملکرد و نقاط برجسته مسؤولان را به گوش مردم برسانند که در صورت تحقق این مهم شاهد رشد و پیشرفت و رفع حاشیه‌‏ها در استان خواهیم بود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که درب اتاق همه مسؤولان استان باید به روی خبرنگاران باز باشد، عدم ارتباط هر مسؤول با خبرنگاران را نشان از ضعف و ناکارآمدی وی دانست و تأکید کرد: خبرنگاران، مسؤولان ناکارآمد، بی‌توجه و ضعیف را به مدیران کلان استانی و مردم معرفی کنند.

 

این مقام مسؤول، اطلاع رسانی را اساس کار خبرنگاران دانست و با تأکید بر این که اگر مسؤولی پاسخگوی رسانه‌ها نباشد با او برخورد جدی خواهم داشت، تأکید کرد: اگر مدیری پاسخگوی رسانه‌ها و مردم نباشد؛ به یقین عملکرد مطلوبی نداشته و مدیر ضعیفی است و به سرعت باید تغییر کند.

 

سلیمانی، انتقاد سازنده و دوستانه را در پیش‌برد کارها و برنامه‌ریزی‌ها بسیار مؤثر دانست و گفت: دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی باید خبرنگاران را امین خود بدانند و با آنان ارتباط مستمر و پیوسته داشته باشند./9457/پ203/ب2

ارسال نظرات