۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۱۷۹۰۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام تأکید کرد؛

ضرورت تبیین اثرات مخرب ماهواره برای دانش آموزان و والدین

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: رسالت متولیان فرهنگ دینی و اسلامی در این زمان که کشور در معرض هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد، بسیار سنگین است.
شريفي راد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام شریفی راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در خصوص هجمه ناجوانمردانه شبکه های ماهواره ای که فرهنگ اسلامی و به ویژه کانون خانواده ها را هدف گرفته اند، گفت: رسالت متولیان فرهنگ دینی و اسلامی در این زمان که کشور در معرض هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد، بسیار سنگین است.

وی گفت: نقش تربیتی خانواده ها در خنثی سازی تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن فرزندان بسیار مهم و بی بدیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: نوجوانان و جوانان دانش آموز، امانت های جامعه اسلامی در اختیار مسؤولان و خانواده ها هستند که نقش مثبت و یا منفی در تربیت آنان، اجر و عقوبت مضاعف را به دنبال دارد.

شریفی راد در ادامه افزود: تاثیر مخرب و بسیار خطرناک ماهواره بر ایمان و اعتقادات و اخلاق و سیاست موضوعی بسیار مهم است که باید با توجیه و تبیین اثرات منفی آن برای دانش آموزان و اولیا، خانواده‌ها را از خطرات خانمان سوز و جبران ناپذیر آن مطلع ساخت و آگاهی و روشنگری بخشید./998/د102/ب4

ارسال نظرات