۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۷۴۹
ظهر امروز انجام شد؛

نشست مدیران مجمع جهانی اهل بیت با مدیران دانشگاه امیرالمؤمنین و شبکه الاهواز

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران مجمع جهانی اهل بیت با مدیران دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و شبکه الاهواز برگزار شد.
دانشگاه اميرالمؤمنين(ع) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تهران، نشست مدیران مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و شبکه الاهواز، ظهر امروز، در دفتر مجمع جهانی اهل بیت در تهران، با حضور آیت الله اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مدیر شبکه الاهواز برگزار شد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به ظرفیت بالایی که مجموعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و شبکه الاهواز که با نظارت آیت الله موسوی جزایری در حال فعالیت است، بیان داشت: دانشگاه امیر المؤمنین(ع) و شبکه الاهواز از جمله مجموعه هایی هستند که در راستای ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع) حرکت می کنند.

آیت الله اختری با بیان این که میتوان با هم افزایی توانها و امکانات گام‎های اساسی و بلندی را برداشت، ابراز داشت: با همکاری این مجموعه ها می توان فعالیت های بزرگی همچون معرفی زیارتگاه های استان خوزستان به خارج از کشور، فعالیت های مشترک در اربعین حسینی و نشست با ائمه جمعه و نمایندگان مجلس را سازماندهی کرد.

وی در پایان اهمیت استان خوزستان را در ترویج فرهنگ ولایتمداری بسیار مهم دانست و تأکید کرد: خوزستان سرزمین ولایت و اهل بیت(ع) است و پایگاه جهاد و مقاومت انقلاب اسلامی است.

در ادامه این نشست مدیر شبکه الاهواز با اشاره به این که همکاری با مجمع جهانی اهل بیت(ع) سبب دلگرمی مسؤولان در مجموعه شبکه الاهواز خواهد شد، ابراز داشت: با توان بالایی که مجموعه شبکه الاهواز در تولید برنامه های دینی و فرهنگی دارد می تواند در تبادل برنامه های تولیدی، آرشیوی، تأمین شبکه با مجمع جهانی اهل بیت(ع) همکاری نزدیک داشته باشد.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) دارای ظرفیتهای بسیار بالایی است، تأکید کرد: دانشگاه امیر المؤمنین(ع) با دارا بودن کادر علمی و پژوهشی برجسته در علوم دینی میتواند در بسیاری از زمینهها همچون تبادل استاد و هیأت علمی، برگزاری همایشها، ارسال محصولات فرهنگی، نشر و توزیع کتاب به همکاری با مجمع جهانی اهل بیت(ع) بپردازد.

قائم مقام دانشگاه امیر المؤمنین(ع) در ادامه به توانایی دانشگاه امیر المؤمنین(ع) در برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) میتواند در برگزاری دورههای آموزشی، راهاندازی سایتها، با حضور نخبگان و مدیران استانی در همایشهای بین المللی همکاری بسیار خوبی با مجمع جهانی اهل بیت(ع) داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست رییس دانشگاه اهل بیت(ع)، مدیر شبکه جهانی ثقلین، مدیر خبرگزاری بین المللی ابناء، مدیر حوزه بین الملل و حجت الاسلام نقده دوزان مدیر امور شیعیان مجمع جهانی اهل بیت(ع) به بیان نقطه نظرات خود جهت همکاری های پیش رو ارائه کردند./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات