۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۲۲۹۹۱
استاندار خوزستان خبرداد؛

تشکیل ستاد ویژه برای حل مشکلات جانبازان اعصاب و روان

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان گفت: با تشکیل ستاد ویژه ای موانع و مشکلات جانبازان اعصاب و روان برطرف خواهد شد.
عبدالحسن مقتدايي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، صبح امروز، از بیمارستان ویژه جانبازان اعصاب و روان بوستان بازدید کرد و اظهارداشت: استانداری خوزستان تلاش خود را برای حل مشکلات جانبازان اعصاب و روان خواهد کرد.

وی در ادامه از تشکیل ستاد ویژه برای برطرف کردن موانع و مشکلات بیمارستان بوستان خبرداد و افزود: همه ما باید به جانبازان افتخار کنیم.

مقتدایی در ادامه با بیان این که ستاد ویژه حل مشکلات جانبازان اعصاب و روان بزودی برگزار خواهد شد، ابرازداشت: این ستاد ویژه با مدیریت فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و عبدالرضا فرجیان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و رییس بیمارستان بوستان اهواز در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.  

گفتنی است، در این بازدید، عبدالرضا فرجیان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رییس بیمارستان بوستان اهواز حضور داشتند.

در پایان استاندار خوزستان از بخش مرکز کار روزانه ویژه جانبازان در بیمارستان بوستان بازدید کرده و از کسانی که در این مرکز با همه وجود به جانبازان خدمت می‎کنند تقدیر کرد./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات