۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۲۳۰۷۶
استاد سابق دانشگاه سانفرانسیکو:

افشای حقایق پنهان یازدهم سپتامبر پایانی برای اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه سانفرانسیسکو ویسکانسین گفت: اسناد نشان می‎دهد موساد در واقعه یازده سپتامبر دست دارد و نشان دادن حقایق پنهان واقعه یازدهم سپتامبر می‎تواند پایانی بر ای اسرائیل و کشاکش بین غرب و ایران باشد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کوین برت، استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه سانفرانسیسکو در نشست «نقش لابی صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران» در سالن علامه جعفری وزارت خارجه گفت: غرب یک بحران ساختگی و جعلی را علیه ایران طرح ریزی و اجرایی کرده است که می توان این بحران ساختگی را به عنوان جنگ و تصادمی بین بحران ایران و غرب نامید.

 

این پژوهشگر با اشاره به آغاز این پدیده از کنفرانس اورشلیم در سال 1979، درباره نقش این کنفرانس در آغاز دهه تهدیدهای اسلامی بیان کرد: بر پایی این کنفرانس از سوی نتانیاهو باعث شد تا دهه ای به نام دهه تهدید های اسلامی ایجاد شود که غرب این دهه را جایگزین جنگ های سرد کرد.

 

کوین برت درباره نوع بروز این تهدیدهای اسلامی گفت: غرب، گروه های تروریستی افراطی مسلمان را برای این عمل فراخواند که آنها در خاورمیانه با نام القاعده شناخته می شوند و در غرب نیز نامشان با واقعه یازده سپتامبر گره خورده است.

 

وی افزود: یکی از نقطه های ضعف سیاست های آمریکای این بود که این داستان را در واقعه یازدهم سپتامبر گنجاندند.

 

این استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی درباره اهمیت افشای حقایق پنهان یازده سپتامبر گفت: نشان دادن حقایق پنهان واقعه یازدهم سپتامبر می تواند پایانی بر ای اسرائیل و بحران و کشاکش بین غرب و ایران باشد./805/پ203/د

ارسال نظرات