۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۲۴۴۸۱

قاریان کاشانی در همایش نخبگان طرح ملی تلاوت قرآن تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ‌ در نخستین همایش مدیران‌ و نخبگان کشوری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد مقدس از سه قاری نخبه و نوجوان مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان از سوی‌ معاون قرآنی ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت اسلام مجتبی حسن زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: محمدحسین ابن علی، امیرعباس محمدی و علی اصغر حیدری سه قاری نوجوان کاشانی از مؤسسه امیرالمومنین(ع) به عنوان سه برگزیده استان اصفهان از سوی حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآنی‌وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی درهمایش نخبگان کشوری طرح ملی تلاوت قرآن تجلیل و لوح تقدیر و تندیس ویژه این مراسم را دریافت کردند.

 

وی با اشاره به این که طرح ملی تلاوت در حال حاضر به همت مؤسسات مجری طرح و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ و مؤسسه قرآنی صراه با مدیریت حامد شاکرنژاد در مشهد و ده استان دیگر اجرا می شود گفت: در این همایش یک‌روزه، نخبگان قرآنی از اراک، اردبیل، قم، قزوین، کاشان، اسلام شهر، تبریز و مشهد ومؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان، نماینده طرح ملی تلاوت دراستان اصفهان شرکت داشت.

 

حجت الاسلام حسن زاده یاد آورشد: همزمان با این همایش، نشست تخصصی مدیران مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت 10 استان کشور با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

 

وی افزود: نشست تخصصی مدیران مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت با موضوعات تخصصی چگونگی ورود به مرحله سوم طرح و توانمندی‌های استانها و بررسی مشکلات پیش رو برگزار شد.

 

به گفته وی، زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، برپایی غرفه نمایشگاهی فعالیت های استانها، برپایی محفل تلاوت قرآن کریم در دارالهدایه حرم مطهر با حضور قاریان برتر، بازدید از اماکن تفریحی و...از جمله برنامه‌های همایش نخبگان جوان قرآن کریم در مشهد بود.

 

لازم به توضیح است مجریان و مسؤولان طرح ملی تلاوت لوح تقدیر و تندیس ویژه همایش را از حجت الاسلام حشتمی معاون قرآنی وزیر دریافت کردند.

 

لام به ذکر است، است طرح ملی تلاوت قرآن کریم در راستای کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان پسر 8 الی 16 سال مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره های بزرگ قرآنی به عنوان قاریان طرازاول جهان و کشور برای دومین سال متوالی به نمایندگی مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان در استان اصفهان برگزار می شود./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات